grubasek

czwartek, 2 stycznia 2020

Startujemy- zabawa zakładkowa

Witajcie!

Wiem, wiem, że czekacie na szczegóły i choć wyzwanie ustalam na 4 dzień każdego miesiąca, to podam zasady wcześniej- oto one:



Zasady

Głównym celem tej zabawy jest zaprezentowanie raz  w miesiącu zakładki do książki



Wersja uboga – robimy jedną dowolną zakładkę do książki






Wersja bogata- VIP- robimy jedną zakładkę do książki, która pasuje do podanych wytycznych plus zdjęcie zakładki i książki







Wersja - SUPERVIP – robimy jedną zakładkę do książki, która pasuje do podanych wytycznych plus zdjęcie zakładki i książki plus krótka notka z uzasadnieniem, dlaczego pasuje do wyzwania(można tez podać tematykę książki)


       
  Wersja - SUPERVIP PLUS - większa ilość zakładek- jedna zgodna z wytycznymi plus inna/inne


   
 Pracę/e  możecie łączyć z zabawami u innych dziewczyn czy wyzwaniami.

Nie robię żabek, ale będzie galeria  do oglądania w jednym poście, więc tradycyjnie po 

opublikowaniu przez Was postu z pracą, wysyłajcie mi link do posta na 

mail: zwolkowa@poczta.onet.pl


Czas do 3 dnia każdego miesiąca,wieczorem przyznaję odznaki, a  4 już nowe

 wyzwanie.(Oczywiście, jak ktoś nie zdąży a chce, może dosyłać po czasie a nawet 

uzupełniać zaległości :-))


Nie ma zapisów, przystąpić do zabawy można w każdym 
momencie :-)

Ważne, by się dobrze bawić!

W wyzwaniu na styczeń wykonujemy zakładkę do książki, która zapada w serce


Macie taką?

Buziaki!

21 komentarzy:

  1. Super! Ja już jestem gotowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zasady. Temat pierwszego wyzwania rewelacyjny. Od razu przyszła mi na myśl pewna książka, potem druga, i trzecia :) Zrobię zakładkę z książką z pierwszego skojarzenia i myślę Hubciu, że ta książka pojawi się u innych dziewczyn też:) Nie zdradzę teraz;P
    To ja chyba pójdę działać, bo rozpiera mnie energia:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś wymyśliłaś super zabawę :).

    Już od jakiegoś czasu zabieram się za zrobienie zakładki dla siebie i innych paru osób także mam teraz super mobilizację :).

    Tym razem mam nadzieję, że utrzymam się w wersji SuperVip :).

    Tym razem postaram się utrzymać

    OdpowiedzUsuń
  4. O super juz się nie mogłam doczekać :) fajne wyzwanie, tylko zastanawiam sie jak to ogarnąć, bo mam taką książkę zapadającą w serce ale była wypożyczona z biblioteki, więc będzie problem zrobienia zdjęcia z książką. A czy zaliczysz Ewuniu jak zdjęcie książki będzie z internetu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo... a ja chciałam zapytać się o to samo co Czarna Dama, ale mnie ubiegła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam kilka takich książek... hm... czas mysleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mh.... Moze przewrotnie mi sie kojarzy ale kojarzy tylko musze iść do biblioteki po ta książkę bo nie mam jej na stanie a czytałam wieeeeki temu 😂

    OdpowiedzUsuń
  8. O takich książek to ja mam wiele :-) Ale niech będzie coś się wymyśli .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Już mam pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja córka akurat przyniosła taką książkę na przerwę świąteczną jako lekturę. Może uda się zrobić do niej zakładkę. Taka książka która znacie napewno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewcia, wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Jak zwykle chęci są, ale czas pokaże.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomyślę...może coś zrobię

    OdpowiedzUsuń
  13. Nietypowe wyzwanie, ale zamysł bardzo mi się podoba. :) Mam nadzieję, że uda mi się zgłosić z pracą do wyzwania, ale muszę się zastanowić nad książką, bo już kilka tytułów przyszło mi do głowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ostatnią chwilę,ale z chęcią dołączę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm super zabawa...ale jest już marzec, nie wiem czy mogę nadrobic zaleglosci np. w kwietniu jeśli nie zdarze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, nadrabiaj , kiedy masz czas:-D Zapraszam do wspólnej zabawy!

      Usuń