grubasek

poniedziałek, 27 stycznia 2020

Sztalugowa do Uli

Witajcie wieczorową porą!

Nie ma mnie tu za wiele, choróbsko nie puszcza, nowe leki.

Wieczorkiem spięłam się, aby dokończyć potrójną sztalugę do Ulci.



                                           wersja złożona



                                                rozłożona



Niby z jednej kolekcji papierów, ale jakaś taka niespójna. Cóż....nie każda trudna forma musi podejść....

Buziam Was cieplutko!

PS Z zaległości to prezenciki od Was i podsumowanie rocznej zabawy z motywami- w toku :-D

12 komentarzy:

  1. Ciekawie wyglada :) zdrowka Ewus !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka, podoba mi się ten wykrojnikowy motyw lasu na największej bazie.
    A ja w Twojej zabawie przepadłam. Nie zrobiłam pracy z ostatnią wytyczną ......Pozdrawiam i życzę dobrego wypoczynku i poprawy zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, jeśli chcesz, to dorabia szybciutko😍

      Usuń
    2. Ewciu nie jest źle, ale faktycznie ta kolekcja nie jest zbyt spójna. Mimo wszystko uważam , że bardzo fajne kartka powstała. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Mnie też ta potrójna sztaluga nie podeszła ;-)Najważniejsze, że wypróbowana !
    Klimat świąteczny jest i piękne kolory :-) Zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka bardzo ciekawa i piękna , dla mnie trudna, Ewuniu zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, bardzo podoba mi się Twoja sztaluga.
    Wracaj szybko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna składaczkowa forma :) zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka fajna, śliczny las.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. .... dlaczego niespójna?! Mnie się ta różnorodność szalenie podoba, ona mnie zachwyca i z lekka onieśmiela (przy Twojej sztaludze, moja amatorska i strasznie dzieckowato, nieporadnie wypada....).
    Pozdrawiam słonecznie i zdrówka dużo życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚŁiczna karteczka Ewuniu :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń