grubasek

sobota, 18 stycznia 2020

Jeszcze chwila

jeszcze tydzień....i urlop. Najczęściej jest tak, że te 2 ostatnie tygodnie to jestem ledwo żywa i potem 5 dni urlopu to nic mi się nie chce- oprócz leżenia i czytania:-D

Mało mnie tu na blogu, ale....dzięki Waszym zakładeczkom zaglądam codziennie, wrzucam nowości, podziwiam galerię i mam wrażenie, jakbym to ja coś na blogu robiła:-D

Dziś właściwie wpadam z taką drobnostką. Na grupie fb Twistoon pojawiła się możliwość pobrania digiska uroczego potworka- oczywiście że się rzuciłam a po pobraniu doczytałam, że trzeba wciąć udział w wyzwaniu i coś z nim zrobić.
Jako że wena śpi, pokolorowałam stworka i wrzuciłam na okładkę takiego noteso-planera.



Buziaki sobotnie! I zapraszam do zakładkowej galerii- cuda!


13 komentarzy:

  1. Słodziak, pięknie go pomalowałas :)wypoczynku życze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak z tą zabawą zakładkową strzeliłaś w dziesiątkę, cuda !!

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest u Ciebie Ewcia ta spiąca wena? Chciałabym tak z wena potrafić zrobić a co dopiero z uspioną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczny paseczkowy potwór :-) Ja swojego pokolorowałam, teraz muszę pomyśleć jak go wykorzystać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i świetnie zagospodarowany potworek a notes ozdobiony. Życzę szybkiego dotrwania do czasu urlopu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny potworek,notes fajnie ozdobiony.Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ekstra ! Bardzo mi sie podoba ☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny Hubciu ten potworek choć zaglucony:))) A ja jeszcze tydzień i do roboty!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewcia!!! On ma gila w nosie ;) super jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. normalnie poprawił mi humor. Jakie ma fajne gluty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło wesoło ale chyba o to chodziło. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń