grubasek

niedziela, 19 stycznia 2020

Live z Ulą K.

Witajcie kochani!

Ostatnio jak widać, mało się dzieje, ale wczoraj dzięki Uli K. wzięłam się za robótkę. Otóż na fb na Świrach rękodzieła mieliśmy okazję wraz z Ulcią zrobić swój czekoladownik. Cały czas miałam to w pamięci i była przekonana, że jestem całkowicie przygotowana. Ok.2 godzin przed livem zorientowałam się, że nie posiadam bazy czekoladownika! Ot, taki mało znaczący element spotkania.... ;-D Ulcia podrzuciła mi instrukcję, jak samemu zrobić i powstał 100% samodzielne wykonanie.....hahhahahahha...jestem dumna! Przy okazji Chciałam podziękować i Uli, i Ewci za mobilizację, bo dzięki ich  wyzwaniom ja- noga w wycinaniu i bigowaniu- pomalutku daję sobie sama radę:-D

Do czekoladownika użyłam papierów Papierowego potwora, kwiatuszków z Blommcraft oraz motylków od AltairArt.







Dziękuję za wspólną zabawę i polecam wszystkim tę formę wspólnego tworzenia rękodzieła!

19 komentarzy:

  1. Piękny czekoladownik stworzyłaś Ewuniu :)
    Bazy do czekoladowniką zawsze robię sama, bo dopasowuję do czekolady, którą zapakuję.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne fioletowe ubranko na czekoladkę :) Podobnie jak Ela też sama robie bazy na czekoladowniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powstał ładny czekoladownik.
    Ja też sama zrobiła bazę (wyjątkowo).

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne opakowanie,i bez czekolady słodkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny czekoladownik i ozdoby na nim. Gratuluję cierpliwości. Super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu śliczny jest , gratuluje i czekam na więcej :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ekstra Ewus Ci wyszło! Swietnie wyglada koronkowe zamknięcie;) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny czekoladowinik Ewuś :) dziękuję, że byłaś i, że CI się chciało być i zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I wyszedł świetnie. A ja przegapiłam te warsztaty i sama nie wiem dlaczego. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty gapo no :D faktycznie taki szczegół ten czekoladownik :D pięknie wyszedł! cudowna kompozycja Ewuś

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest i w moich ulubionych kolorach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewciu, świetny czekoladownik i brawa za samodzielną bazę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu świetnie wyszedł Ci ten czkoladownik, pięknie ozdobiony, ciekawa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że się przełamałaś i spróbowałaś samodzielnie, efekt niezwykłej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny czekoladownik, pięknie Ci wyszedł.:)

    OdpowiedzUsuń