grubasek

środa, 4 listopada 2020

halo, halo! Ruszamy?

 


 Ula




Montownia





   Basia H.



 Viola


   Tina J.




         Daga




      Raeszka




      Paniuśka




  
    Misiowy zakątek




   Agatka Baran



   Ania Iwańska



   Kicikicitata




   Zaklęta igiełka


   Zapiski poplatane





   Małgosia X






   Twórcze Pasje Danki



   Ewinkowe cięcie-gięcie



   Hubka38




Witajcie Kochani!

Dziś króciutko- wrzucam nowe wyzwanie, dziękując za wspaniałe zakładki z poprzedniego miesiąca!

Dziękuję i za inspiracje, i za tytuły, które polecacie, a ja skrupulatnie notuję:-D

Wygrała bezapelacyjnie Biblia:-D Odznaki przyznane:-D

A w listopadzie królują outsiderzy:-D Dobrej zabawy! Buziaki!

8 komentarzy:

  1. hm.... chyba mam i książkę i pomysł na zakładkę :-)
    Dzięki za nowy temat. prosty nie jest ale kto jak nie my :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, pierwszy raz co nic mi sie nie kojarzy, musze pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę szybko napisać książkę o sobie. Wtedy tylko pstrykne zdjęcie i zakladka będzie gotowa. Hi. Nie, no coś wymyślę na pewno lepszego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Już mam, właśnie czytam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, muszę się zastanowić i przejrzeć moją biblioteczkę hihi :).

    OdpowiedzUsuń