grubasek

czwartek, 26 listopada 2020

Zakładeczka!

 Kochani!

Zacznę od tego, że nie mogę wyjść z podziwu nad Waszymi pomysłami zakładek!!! Jestem zauroczona Waszymi pracami! Chyba dlatego ciągle wydaje mi się, że moje są kiepskie ;-D

Może dlatego też moja dzisiejsza nieco mnie rozczarowała, ale cieszę się, że wreszcie jest.

Mój bohater z ciężkim charakterem? LISBETH Salander!!!!

W ogóle uwielbiam "Millenium"- ciężka i znakomita trylogia.

Dorzucam więc do naszej galerii i swoje wypociny ;-D


Bardzo Was proszę, zerkajcie, czy są Wasze zakładeczki wysłane do mnie. Ciągle mi cos wpada do spamu a ja tam prawie nie zaglądam!

Pozdrawiam was cieplutko!

12 komentarzy:

  1. fantastyczna zakładeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej wiary w siebie. Zakładka jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam motyw smoków! piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam, oj tam Ewuś - fajna jest, co Ty od niej chcesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zakładka!Niestety przez pierwszą książkową nie przebrnęłam. Natomiast filmy-skandynawsko-niemiecka chyba była ta seria, były fantastyczne! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przebrnęłas, bo poczatek jest naprawdę cięzki, trzeba "przeczekać" czytając, a potem to już górki!!! To samo powiedziałam mamie, żeby się nie zniechęciła i po przeczytaniu podziękowała, że gdyby nie moja rada, też by odstawiła1 Spróbuj!!!!

      Usuń
  6. Oj, nie bądź taka krytyczna wobec siebie. Zakładka jest naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest!! W ogóle bardzo fajna zabawa i chętnie podglądam Wasze prace :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki nie czytałam, ale zakładka bardzo fajna ☺️

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna zakładka,podglądam sobie

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się takie zakładki. Mam u siebie w salonie biblioteczkę z książkami, która pięknie uzupełnia przestrzeń. Lubię, gdy wszystko wygląda estetycznie, dlatego trafiłaś w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama jestes słaba a nie Twoje zakładki, to przez ta chorobę, wracaj do zdrowka 😉

    OdpowiedzUsuń