grubasek

piątek, 27 listopada 2020

Pierwsz raz

 Hejka, Kochani!

Byłam bardzo ciekawa papierów ScrapBoysów. Nie udało mi się dostać tych, z którymi chciałam pracować, ale kupiłam inne.

I co? Baaardzo mi się spodobały!!!!

W ogóle ostatnio podobają mi się nietypowe kolory na BN- różowe, miętowe :-D

W karteczce wykorzystałam też cudowną tekturkę z Magicznego kociołka(dziś w black friday mają promocję podwajania zakupów), jestem w niej zakochana!

Bardzo jestem ciekawa waszej opinii :-D



Karteczkę zgłaszam na wyzwanie TUTAJ


oraz do zabawy Kicikicitaty TUTAJ



Buziaki!

15 komentarzy:

  1. WOW ale pomysłowo 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  2. Hubciu! Śliczna kartka!!! Jaki cudny stempelek, jak pięknie pokolorowany, jaka śliczna koroneczka - tekturka, i papiery, i kolory... wszystko! Bardzo dziękuję za udział w zabawie. Kartkę z Dzieciątkiem porywam do galerii. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka. Kolorystyka też mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, Ewciu. Takie nietypowe kolory dają bardzo ciekawy efekt. No i widzę, że miałaś takie samo skojarzenie jak ja odnośnie zabawy u Izabelki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, to właśnie dzięki Tobie zorientowałam się, że wreszcie mogę wziąć udział w zabawie Izy :-D dziękuję!

      Usuń
  5. Ewo niezwykła karteczka :););) bardzo mi sie podoba :):);)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bodi zaskakujący - świetna interpretacja! Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewcia jak dla mnie bomba ta tekturka rewelacja, koronkowa robota a papierki cudne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, karteczka jest wspaniała, czuć już ten nadchodzący czar bożonarodzeniowy! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna karteczka, świetna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna karteczka Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna karteczka. Papiery dopasowały się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka wspaniała a kolory bajkowe:) Idealnie w moim klimacie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie. Dziękuję za zabawę z nami w Kartkowym ABC.

    OdpowiedzUsuń