grubasek

poniedziałek, 16 listopada 2020

Znowu inna

 Hej, hej!

Dziś nie spałam do 4 ;-D Mam postanowienie- szykuję dziś na noc zestaw digisów i odbitek do kolorowania, bo szkoda czasu ;-D

Wczoraj wieczorem zebrałam się do zrobienia kartki na BN. Jest "inna", to znaczy nietypowa dla mnie. Wiecie, że ja nie bardzo scrapkowa jestem, wolę stempelki, ale ostatnio sporo inspiracji czerpię ze Skarbnicy Pomysłów, bo czasami trzeba wysłać "normalną" kartkę a nie taką udziwnioną jak moje ;-D.

Ostatnio szykowałam się na live, ale nie dałam rady, nie miałam siły. Tyle tylko, że bardzo spodobał mi się efekt. Niestety moja jest zupełnie inna, ale:

- wykorzystałam złoty papier lustrzany

- scrapki: szopka, napis i kula

- papiery AltairArt

- koronki

więc inspiracja jest, jak najbardziej:-D

Ciekawa jestem co powiecie;-D




Buziaczki , Kochani! Super, że zaglądacie, dziękuję za komentarze!

15 komentarzy:

  1. NO, taka normalna , mnie się podoba wszystko na niej jest co potrzeba..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu super jest , nadal podziwiam Twoje warstwy. Ale najważniejsze teraz zdrowie. Trzymam kciuki za szybką pporawę
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała karteczka Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No zupełnie nie Twoja, ale bardzo mi się podoba.
    Trzymaj się zdrowo Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba. Na bogato, tak jak przystało na Święta Bożego Narodzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie sie bardzo podoba. To złoto dodaje blasku świat :) zdrowiej Ewo, zdrowiej !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa - sen to zdrowie :)) Kartka bardzo ładna, oddaje urok świąt. A ja tam lubię Twoje udziwnione :))

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja ją już widziałam i komentowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, mnie się bardzo podoba.
    Wracaj szybko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna, ale faktycznie inna... taka nie Twoja... nie w Twoim stylu

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyszła ta kartka.Trzeba czasami spróbować coś innego. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak fajnie wykorzystałaś koronki:) Świetna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co tu dużo mówić: piękna kartka!!! Jak widać to takie też Ci nie straszne ;))

    OdpowiedzUsuń