grubasek

środa, 25 listopada 2020

Zaproszenie!

 Witajcie, Kochani!

Mam niespodziankę dla wszystkich, którzy są na fb w naszej grupie Świry rękodzieła inspirują(jeśli jesteście na fb ale nie w naszej grupie- dołączajcie). Zgadałam się wczoraj z mistrzynią kolorowania, która zgodziła się poprowadzić darmowe warsztaty!!!


Będziemy wykonywać lift mojej karteczki sprzed 2 lat. Nie jestem jakoś z niej dumna(kolorowanie), więc będzie szansa się zliftować;-D
Jak widać karteczka prosta, potrzebna baza kwadratowa, kwadrat jakiegoś papieru ma tło, scrapek albo serwetka, na której będzie anioł,pod głową dałam gwiazdkę-scrapka, digisek anioła(Goha Digital Stamps) i napis, które znajdują się do pobrania w naszej grupie. Wiadomo, że lift to lift, więc nie przejmujcie, że musi to być idealnie odwzorowane. Za to nauczycie się, jak pięknie pokolorować włosy i skrzydła.

Dodatkowy plus to, że choć Ania będzie kolorować głównie markerami, to wyjaśni wszystko dla kolorujących kredkami, kredkami akwarelowymi, akwarelami- więc bierzesz, co masz!

Zapraszam Was serdecznie, będzie zabawa:-D

5 komentarzy:

  1. moze nawet spróbuje :) i ciapie coś wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia i super, chętnie bym spróbowała, ale błagam daj linka do tego digiska, nie znalazłam go na grupie :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zapisałam :-)Nie wiem co chcesz od swojego kolorowania? Włosy i skrzydła pięknie Ci wyszły:-) Ja jak popatrzę na swoje kolorowanie sprzed dwóch lat to się łapię za głowę ;-) Ale, do wszystkiego trzeba dojrzeć ;-)

    OdpowiedzUsuń