grubasek

niedziela, 14 lutego 2016

IV Etap wielkanocnej zabawy karteczkowej

Nasze prace:

                                       Ania Iwańska


                                                               Marta Borowska*


                                         Etoilee 



                                           M-ka Strach





                                        Agata Baran- ojej!!!!!!!!!!








                                      Ewa Kwiatkowska



           
                     Marta Woś Atramk



                                             karto_flana*



                                              Kornelia



                                                    Natalia



                                                Tereska




                                           Viola

                           Agnieszka Wardzińska


                                   Sosnowy Gaik 



                                          hubka38



                                                      Klara D.*





                                                Lidzia*




                                                Ulcia K.


                                 Małgosia Zoltek*




                                               Renia

                                           Elunia




                                                     Szydelkowo Mi


                                                kgosia 


                                 Anna Maksymiuk




                                       Barbaratoja


                                      Tereska Macek*



                                             Danusia Kielar


                  Bonusik *


                                           CreaDiva




                                            Danutka


                                        Iza Hebda




                                              Agatka


                                                  Tina J.




                                     Milka Chmiel


 * Dziewuszki, za dużo kolorów ;-), ale i tak Was lubię:-*


Nie trzymam was już w niepewności- hardcore będzie za tydzień(ja się cieszę, bo to uwielbiam:-))


IV ETAP




Jako dodatek/tło- biały lub ecru
Chyba nie tak źle?

Buziaki!

35 komentarzy:

  1. No kurcze siedzę tu już jak na szpilkach i doczekać się nie mogę. Chcesz trzy jajca będą trzy jajca . Idę pracować bo mam mało czasu w tym tygodniu :-)
    Buziaczaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa a poza tym jajami może coś na tej karce jeszcze być???

      Usuń
    2. Aniu, może, ale....jaja mają Przytłaczać! Pierwszy plan! jak się tam małe kurczatko zapląta, to się nic nie stanie:-D

      Usuń
  2. he he he
    dobra jesteś ;)
    damy rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A można dołączyć do zabawy teraz? Czy to cykliczna zabawa dla stałych uczestników?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam cynk od Anulki ,że pojawił się kolejny temat.No ,Ewcia nie jest źle,zawsze mogło być gorzej.także spokojnie dam radę jak nic nie stanie w tym tygodniu na przeszkodzie.
    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia jedno pytanie mam,czy każdy kolor może mieć różne odcienie czy raczej się trzymać jednego wybranego ?

      Usuń
    2. Jeśli cieniujesz 1 jajko- to mogą być odcienie. generalnie karteczka w 3 kolorach plus biel lub ecru/beż

      Usuń
  5. Niby łatwe, a wszystko okaże się w praniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heheh...mówisz, za tydzień ...hm...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tylko trzy, czy może być wiecej niż trzy?

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaja, nie tak źle, a ja cały czas czekam na ten hardcore i zastanawiam się, co tez Ty tam nam wymyśliłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za startujących. :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja nie lubię takich nakazów, zakazów , no ale cóż coś wymyślę

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzy jajka, to już solidna jajecznica, jeszcze białe lub ecru tło. Czyś TY na głowę upadła dziewczyno? Nawet mnie nie strasz tym hardcorem, bo Ci zemrę na zawał, ma być spokojnie na wesoło.)

    OdpowiedzUsuń
  12. no i tym razem mi się podoba, jestem tylko bardzo ciekawa tego hardcorowego zadania

    OdpowiedzUsuń
  13. no ładnie... cieszyłam się, że już zrobiłam kartkę, a tu doczytuję, że jaja TYLKO 3 i w głównej roli... i co począć? Wyrzucić jaja i koszyk? no i czeka mnie jeszcze jedno podejście... :x

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolałabym już być po tych hardkorze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście że nie jest źle ale jestem już bardzo ciekawa co to szykujesz na następny tydzień :) hehe :)
    uściski i pozdrowienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale pędzicie z tymi karteczkami!
    niestety ja odpuszczam, nie będzie kartek wielkanocnych... i juz

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się doczekać tych pięknych jajecznych karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj Ewcia straszysz tym hardcorem - o nerwice nas przyprawisz (że o zawałach nie wspomnę) i kto będzie robił karteczki??
    Jaja mogą być, damy radę :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Praca wre... urocze karteczki, a będą zapewne coraz to piękniejsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Temat wydaje się całkiem przyjazny, zobaczymy w praniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super karteczki powstają. Ewuniu, po Krzykawskiej został tylko e-mail - zamieniłam na Woś.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Źle zinterpretowałam temat..... to miała być cała kartka w trzech kolorach, a ja myślałam,że te trzy kolory odnoszą się do jajek.....

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje zielenie na zdjęciu wyglądają jak niebieskości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale przepiękne te karteluchy !!!

    OdpowiedzUsuń