grubasek

czwartek, 8 grudnia 2016

Ostatnie wyzwanie


Nasze prace

Gosia




Lidzia



Zajawka Monika



Agulek



hubka38





Agnieszka Kwiatkowska



Ann Goldwin








Tina J



Villa Eva


Ella



Irenka




Danusia



Violuśka



Ania Iwańska




Sosnowy Gaik



kicikicitata




Witajcie!

Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu 8- prace były przepiękne. Widać duże postępy u początkujących a te stare wygi niezmiennie zachwycają!

Temat wyzwania okazał się łatwiutki:-D Muszę wam powiedzieć, że zakochałam się w fioletach....ha ha ha....na pewno będę tworzyć inne prace w tym kolorze. A...że zakochałam się w brokacie, to już mówiłam chyba:-D

Pozostając w klimatach "błyszczących", zapraszam na ostatni etap naszej zabawy!






I od razu wyjaśniam:

- nie musi być i złociście, i srebrzyście jednocześnie, ale może:-D. Łatwiejszy wariant to np. złoto i zapach...hahahahaha

- złociście czy srebrzyście to nie znaczy, że kartka cała ma być złota czy srebrna, ale ten kolor bądź kolory ma rzucać się w oczy!

- co do zapachu, to chciałabym, żeby praca realnie pachniała ;-D, najlepiej sprawią to dodatki...pomyślcie....(skropienie zapachem do wc o woni świerkowego lasu też zaliczam;-D). W ostateczności na kartce może znależć się np. obrazek, który przywołuje jakieś zapachowe skojarzenie

- na wyzwanie przygotowujecie pracę scrapową, więc nie musi to być kartka(i to trudniejsza wersja!)

- zabawa trwa do 7 stycznia, więc nie musi być to praca świąteczna.
 Szczerze mówiąc, ja chyba zrobię coś noworocznego:-D


chyba tyle wyjaśnień
Zapraszam serdecznie do zabawy i napiszcie, proszę, w komentarzach, czy bawimy się dalej, bo jest tyle zabaw, że nie wiem, czy już nie za dużo:-D

================================================

I jeszcze z innej beczki: wiem, że osobom, które nie kolorują, wydaje się, że moje prace są bardzo dobre. Muszę was rozczarować, pomału dochodzę do oceny 4 z minusem ;-D
Mam jeszcze spore braki, przydałyby się jakies warsztaty, bo talentem niestety nie grzeszę, ratuje mnie zapał, chęci i miłość do stempli ;-D. taki typowy rzemieślnik.

Zapraszałam was już niejednokrotnie do Marty, zachwycałam się Spuchlinkami Magudy(i nadal zachwycam), to dziś chciałabym was zaprosić na stronę blogowej koleżanki, której prace powalają mnie po prostu- do Craftfanki - zobaczcie chociażby jej ostatnią pracę TUTAJ - jak będę umiała tchnąć życie w stempelkowe postacie jak ona, mówcie mi "zdolna" ;-D

Druga babeczka, która koloruje ślicznie stempelki to Agnieszka Aga-craft- jej prace są takie eleganckie i subtelne- przciwieństwo moich- także podziwiam! Zajrzyjcie TUTAJ

Kolorowanie copicami i markerami  nie jest takie trudne, jeśli się trochę poćwiczy, dlatego zachęcam do próbowania!

Buziam!

20 komentarzy:

  1. Ewciu, dziewczyny faktycznie kolorują wspaniale. Co bynajmniej nie umniejsza Twojego talentu do kolorowania stempelków - moim zdaniem robisz to rewelacyjnie.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorujące koleżanki z chęcią odwiedzę. Sama też chciałabym się nauczyć:)
    Ostatnie wyzwanie fajne (złoto i srebro). A z zapachem ukrytym w scrapowej pracy dałaś Hubciu mi do myślenia. Ogromnie lubię takie wyzwania:) i mam nadzieję, że uda mi się tę pracę "urodzić":)))
    Z chęcią bawiłabym się dalej. Przecież okres noworodkowy czy niemowlęcy jest tak cudowny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Ty Ewko niepokorna, no jak Cię nie lubić ?!!! Jak mi tu taką reklamę robisz i takie ochy nad moimi pracami :) Tobie idzie rewelacyjnie- zupełnie szczerze. A jak powiększysz swój warsztat kolorystyczny to sama zobaczysz jak pieknie malujesz:) Nauka czyni mistrza :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dziękuje :) Za uznanie i za reklamę .
    Serdecznie zachęcam do kolorowania stempli , wiem ze ceny markerów mogą odstraszać ale nie trzeba mieć wszystkich na raz ,a starczają na długo i naprawdę warto. Można też zacząć od dobrych kredek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś, co byś nie mówiła czy pisała o swoim kolorowaniu, to i tak Twoje zachwycają mnie od samego początku :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tam, oj tam zawsze znajdziemy lepszych od siebie (we własnym przekonaniu), najważniejsze,że kolorujesz i wprawiasz się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach mieniący się złotem/srebrem... Podoba mi się... Ewuś, ty to masz pomysły :D
    Kochana, odnośnie talentu,miałam tę przyjemność, docenić go na własne oczy, otrzymawszy od Ciebie cudeńka sercem robione. A każdy talent trzeba rozwijać... ;) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie powinno być problemu z tematem;) Chociaż chyba postawię albo na złoto albo na srebro, bo nie bardzo lubię łączyć na kartkach;) No chyba że w biżuterii;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa nie marudź pamiętam jeszcze Twoją pierwszą kolorowankę.. Kobieto toż teraz jest perfekcyjnie takie postępy poczyniłaś. Nie bądź taka skromna.
    Temacik ostatni jak najbardziej mi pasuje, choć te zapachy to tak średnio :-(
    Co do kontynuacji zabawy, chyba szkoda ją kończyć, zresztą jak Cie znam długo nie wytrzymasz :-), Jak tylko wydolę czasowo i temety mi spasuje będę. Ale kończe już z robieniem do szuflady , brak mi po prostu czasu.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny temat. Kolorki świąteczne-noworoczne.
    Dziewczyny pięknie kolorują, jednak ty wcale nie jesteś w tyle za nimi.
    Dziewięć miesięcy nosiłam i donoszę, to i dalej będę się bawić 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewcia jak dla mnie to i tak pięknie je kolorujesz i już :)
    Bawmy się dalej, jak tylko tematy będą takie, że dam radę to ja chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny temat! Bawcie sie fajnie a ja idę podejrzeć polecone przez Ciebie Ewuś strony:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Temat wyzwania bardzo ciekawy :-)
    Od kilku dni z weną u mnie kiepsko,jeśli powróci to dołączę :-)
    A kolorujesz przepięknie nie ma to tamto !!!!
    Buziaki :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. NO to poszalałaś - brzmi pysznie! do stycznia czas? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tam, oj tam... te 4 mniej to kto Ci wystawił? Bo jeśli Ty sama, to ocena jest zaniżona, a ćwiczenie czyni mistrzem.

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja tym razem już odpadam :) Kartki porobione - na kolejne czasu brak... inne prace w tym okresie robione nie będą, a do 7 już nie zaprezentuję, bo od 1 stycznia zmieniam całkowicie formułę blogowania.... no trudno... świat się w końcu nie zawali :)

    OdpowiedzUsuń
  17. e tam, za surowa jestes! ( biedne dzieciaki... ;-P )

    OdpowiedzUsuń
  18. No to do dzieła,coś tam wymoszczę a się nie oddam w ostatnim miesiącu zabawy.
    Ewuś nie bądź taka skromna,przecież te Twoje malunki są cudne ,w życiu takich nie zrobię .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana posłałam maila ze zgłoszoną pracą. Czy dotarł?

    OdpowiedzUsuń