grubasek

wtorek, 8 listopada 2016

Brzusio duuuuży - wyzwanie #8

NASZE PRACE

Agulek


Ewcia Villa Ewa





Violuś





Iventi atelier







Martusia






Daria





Zajawka Monika



Bogusia




Tereska



Tina J.



Lidzia






kicikicitata




Ania K.




Gosia






Dasanda



Ulcia





Ania Sosnowy Gaik



Ela karto_flana



Ilonka A.M.S.




Danka




Danusia




Małgosia



Ania Iwańska




Ann Goldwin




Hubka38






Kwiatkosia







7 był ciężki, ale prace takie różnorodne i ....inne :-D
Większość wybrała trudniejszy wariant - czyli cytat, w którym znajdowała się pokazana część ciała.
Gratuluję pomysłów!

Kochane-  jesteśmy już w  8 miesiącu!

Mam nadzieję, że nowe wytyczne nie będą jakieś bardzo męczące.

Oto one:




Nie przepadałam za tym kolorem, ale:

- nakupiłam mnóstwo papierów w tych odcieniach, bo jakoś wyjątkowo nie mogłam się im oprzeć:-)

- ciągle zachwycam się na innych blogach karteczkami w tym kolorze!

Dlatego takie wyzwanie. Praca nie musi być monochromatyczna, ale fiolet i jego odcienie ma dominować- powiedzmy, więcej niż połowa w fiolecie.

Jeżeli chodzi o drugą wytyczną, to praca nie może być płaska-im więcej warstw, tym lepiej(wystarczą 2).

EDIT
Mini konkurs- na najbardziej warstwową pracę scrapową- pomysł kicikicitata, sponsor nagrody w postaci scrapków- ja :-D

A widzicie tę czarna gwiazdeczkę przy ósemce?
Tak- wersja trudniejsza też jest- ma to być kartka świąteczna :-D

Nie przejmujcie się wersją trudniejszą- to tylko dla chętnych:-D

Bardzo proszę o wyrażenie swojego zdania na temat trudności tego wyzwania- bardzo jestem ciekawa, co sądzicie!

Aaaaa.... szykuje się na koniec zabawy, oprócz losowania u Jadzi,  specjalne candy dla wszystkich, którzy brali udział w co najmniej 6 wyzwaniach u mnie! Więc odpowiadam na pytanie, które czasem się pojawiaja- tak , można dorabiać prace na wyzwania, które opuściłyście. I tu jeszcze raz proszę o sprawdzenie, czy wszystko jest, bo ostatnio okazało się, że przegapiłam jedną morska pracę!

Buziam i udanego tworzenia:-D

31 komentarzy:

  1. Ewuniu, jak na wyzwanie u Ciebie, to stanowczo za prosto :)
    Fiolet i warstwy... damy radę! Buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia po tych ostatnich tematach to jest bulka z masłem, prościej się już nie dało.
    Dzieki za wysłuchanie moich modłów
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. To wyzwanie bardziej mi pasuje, ale 7 tez bedzie, ale po czasie. Nie opuszczę żadnego. Jestem w trakcie. Jutro postaram się podesłać 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra,lubię fiolety,lubię warstwy i wersja świąteczna jak najbardziej mi pasi w takich kolorach ,zatem do dzieła Danutka i reszta koleżanek :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie! Fioletowy lubię bardzo:), święta za pasem, warstwy wskazane (sama zaczęłam się ubierać na cebulkę) - bardzo przyjemne wyzwanie:))) A może by tak - u kogo bardziej sterczy ;p (warstwowo oczywiście) ten dostaje gromkie brawa?
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się przeraziłam, że każesz coś z brzuchami ;) Fiolet - fajnie, bo szykuję coś w tym kolorze. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorkiem mi dopasowałaś....warstwowa ma być....sterczeć ma....hmmm.....coś się wymyśli....:)
    Ale tak myślę, bo ja dopiero niedawno się dołączyłam do zabawy, że jak czas mi pozwoli to może nadrobię troszkę poprzednich wyzwań bo czytam, że można:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...ależ masz smaki Kobito! WARSTWOWA? :O no masz Ci los...

    OdpowiedzUsuń
  9. No, ciekawie, ciekawie... Ale mam papierowy zapas fioletu, różu i wszystkiego, co pomiędzy, więc myślę, że coś zrobię. Tym bardziej, że scrapbooking bardzo mnie zaintrygował mimo,że nie do końca jeszcze wiem, jak wykonywać te prace. Ale praktyka czyni mistrza :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ósmy miesiąc to już bardzo zaawansowane brzusio :-)
    A fiolety w pracach zawsze wychodzą pięknie (tylko zdjęcia trudne :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) bardzo lubię fiolet :) i jak tylko trochę się pozbieram po tym wstrętnym choróbsku to nadrobię 7 i zrobię 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o masz Ci los... jak ja nie lubię fioletu..., ale nie odpuszczę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Temat zdecydowanie bardziej mi przypadł, nawet i wersja trudniejsza. Mam nadzieję, że uda mi się obie zrobić. Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Temat wydaje sie byc fajny wiec powodzenia dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wyzwanie :)
    Mam w zanadrzu troszkę fioletowych papierków,a warstwy uwielbiam zatem w końcu i ja dołączę do zabawy ;-)
    Obudziłam się co ??? Chociaż na końcówkę może się załapię...
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nooo... u mnie jak najbardziej warstwowo- album czy notes ma ich sporo ;) Jednak 7, 8 i 9 wyzwanie wystawię te albumy, które tworzę tu, na wygnaniu, bo nie mam wymaganych elementów. Myślę, że biorące udziel w moim candy nie będą miały nic przeciwko :p Serdeczności życzę i weny do tworzenia tych wspaniałości :)
    Ze swojej strony przypominam o moim candy związanym z zabawą, tu, u Ewy: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.co.uk/2016/04/pierwsza-z-dziewieciu-z-motylem.html
    proszę zapoznać się z wytycznymi udziału w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  17. No to w tym miesiącu zamiast zakładki będzie kartka :) Rysowałam ,kleiłam i wycinałam cały wieczór i JEST! Teraz jeszcze muszę obfocić:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O JA! ale super kolorek wymyśliłaś :)) ja dla odmiany uwielbiam fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Udało mi się wstrzelić z kolorkami, i jedną z karteczek robionych na zabawę u Ani zgłaszam do Ciebie, Ewciu :) Dwa miesiące wpadły mi z życiorysu i pewnie trudno będzie mi je nadrobić... Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. W odpowiedzi na Twój wczorajszy komentarz... Tak zrobiłam karteczkę w fiolecie, warstwową i śiąteczną :) Zapraszam do mnie, już jest opublikowana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle pięknych kartek w tak nietypowym dla BN kolorze powstało!
    Fiolet jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku jaka piękna kolekcja świątecznych kartek w fiolecie!

    OdpowiedzUsuń