grubasek

piątek, 16 marca 2018

Hardcorowy zawrót głowy#3 - finisz


Nasze prace

Tina J.



Basia Pawlak



Ula K.




Natalia F.









Ella




Ania Iwańska






Magdalena B.






Małgosia X





Montownia- Monika




kicikicitata




Agatka Baran




Renia



hubka38




Nie mogę z Waszymi pomysłami- jesteście takie kreatywne! Na pewno sobie skorzystam i mam nadzieję, że i was prace innych dziewczyn zainspirują! Dziękuję serdecznie za wszystkie karteczki przesłane do wyzwania 2! 

A to już ostatni etap!

Dziś niespodzianka, ale taka raczej z jajem.....

Zaczęłam szkicować pomysł digistempelka i....wyszło to...








Znalazłam też szkic z tamtego roku, taki so so, ale jak komuś się podoba, to korzystajcie do woli :-D


Oczywiście do części pierwszej kurczak czy baranek nie muszą być mojego autorstwa;-D, to tak bardziej na dokładkę- może być inny digistempel lub odbity stempelek, byle pokolorowany!


a banerek



Czasu mało, więc do roboty!
Buziaki!

7 komentarzy:

  1. Ubawiłam sie :) dzieki Ewo !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne digiski, Ty kobieta wielu talentów jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu! Super digiski , A karteczka urocza - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolniacha jesteś. Zbieram szczękę z gleby :-) Świetny digisek w wersji surowej a kartka to już mistrzostwo. Nie wiem po co Ty jedziesz sie jutro szkolić, umiesz już wszystko jeżeli chodzi o kolorowanie.
    Podmieniam banerek i się zobaczy na co czas pozwoli.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka boska! Te kaktusy mnie urzekły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że "tylko" kolorujesz, a Ty jeszcze rysować umiesz, dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń