grubasek

wtorek, 9 lipca 2019

Wyzwanie #7 i podsumowanie


Nasze prace:

  Ulcia K.




   Raeszka





   Basia






   Zacisze Lenki









   Milka Chmiel





   Au-une








   Basia Pawlak





   Ewinka




   Montownia














     Daga




















  Gosikowy Zakątek





   Ella



   Zofiko






   kicikicitata











   Ania Iwańska








   Agatka Baran




   Małgosia X










   hubka38













Witajcie!

Jeden dzień opóźnienia, ale tak to już będzie- 9 sierpnia nowe zadanie:-D Słodkości przesłodkie! Niby łatwe, niby oczywiste, a i tak się pomęczyłyśmy...w każdym razie niektóre z nas:-D

A oto nasza majowa  loża:

 2 członków ;-D

 7 członków

  2 członków

 6  członków

Owacje! Dochodzą mnie słuchy, że jeszcze będą- dosyłajcie, pouzupełniam i nadam nowe znaczki :-D

A oto nadchodzi chwila na ogłoszenie naszego lipcowego wyzwania ;-D Miało być łatwe, więc...TADAM:



Bawcie się dobrze i pamiętajcie, że rośliny to nie tylko kwiaty ;-D

11 komentarzy:

  1. Hubciu, słodkości doślę. A za te rośliny, to ja Ci bardzo dziękuję! Bardzo, bardzo...
    Losie, mam tyle pomysłów:D
    Ukochy przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie prościzna !! Dzięki Ewciu za zabawę, słodkości też mi się podobały.
    Zabieram się do pracy.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Super motyw Ewciu. Oj nie wiem czy się wyrobię w terminie, bo przydasie "zablokowane, niedługo czeka mnie remont.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, banerek już porwałam.
    Co do Twojego komentarza pod albumem - to można zgłaszać inne prace niż kartki?
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "praca scrapowa/scrapbooking)- kazda forma scrapbookingu

      Usuń
  5. Powodzenia dla wszystkich artystek, temat ciekawy, można naprawdę wykonać piękne rzeczy! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) roślinowy pomysł super !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewcia super motyw dałaś nam w tym miesiącu :).

    Widzę, że dziewczyny stworzyły już piękne prace, to i ja zabieram się za robotę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Odkąd mi uświadomiłaś, żeby przeglądać galerie prac, robię to regularnie, kilka razy w miesiącu. Prace są niesamowite i mega mnie inspirują! Dziękuję Ci za tę zabawę! <3

    OdpowiedzUsuń