grubasek

niedziela, 7 lipca 2019

Słodkości w kropeczki

Witajcie!

Wyciągnęłam pudło z magnoliowymi stempelkami i działam- wreszcie!:-D
Dziś chciałabym pokazać dość dużą karteczkę pełną słodkości.
Na początku chciałam zrobić taką z napisem, jakimś urodzinowym, ale na razie nie nie miałam pomysłu dla kogo:-D.

Została więc taka czyściutka, gotowa do uzupełnienia:-D


Specjalnie dałam kropeczki- mam nadzieję, że Ani się spodoba. Jednak moja miłość do kropeczek jest ogromna, więc na razie  nie posyłam, bo pewnie niejedne kropeczki jeszcze powstaną:-D

Jak się przyjrzycie, niewiele  cieniowania na stempelkach, bo bardzo skupiłam się na odcieniach pasujących do lodów z papieru digital.

Fajne takie letnie kartkowanie- niech trwa!
Buziam!

13 komentarzy:

  1. Bardzo smakowita, łakomczuchy popędzą szukać lodów. Śliczne magnoliowe stempelki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie i kropkowe połączenie idealne

    OdpowiedzUsuń
  3. W środek mogłaś wkleić listwę i byłaby smakowita kartka namiotowa ;-)
    Tildunie też przesłodkie, tak jak i cały pucharek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, myślałam o tym, ale ona i tak sama stoi:-D

      Usuń
  4. Lodowe szaleństwo :) cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo, dużo u Ciebie tych słodkości, ale te Twoje słodkości są jak najbardziej wskazane, cudo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka. I jaka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne słodkości w kropeczki :-) Jak zawsze pięknie pokolorowane i stempelki bardzo urokliwe.
    Pozdrawiam i dziękuję za pierwszą do mojej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka słodka karteczka... Cudo Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo apetyczna karteczka! Przeuroczo te dziewczynki pokolorowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń