grubasek

środa, 3 lipca 2019

Super wyzwanie - świry rękodzieła:-D

Witajcie wieczorowa porą!

Zanim przejdę do sedna, chciałabym ogłosić, że kolejne wyzwanie w mojej prywatnej zabawie z motywem będzie MEGA_ŁATWE!!!!!!!!!!! Co ja się namęczyłam ze słodką Wielkanocą! I to sama sobie zgotowałam ten los- dosłownie! ;-D Przed chwilką ukończyłam tę jakże skomplikowaną pracę, ale pokażę jutro, bo nawet nie ma jak foty strzelić:-D!


Dziś chciałabym Was zaprosić do letniego wyzwania w Świrach rękodzieła! Co trzeba zrobić? Co można wygrać?

Zajrzyjcie TUTAJ



Aż bym sama wzięła w nim udział...ha ha ha....

Buziam i do jutra!

PS Mam pytanko: czy często bierzecie udział w wyzwaniach z nagrodami?

4 komentarze:

  1. Ewcia super...mam te same stempelki zatem trza coś wymodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, prawie w ogóle nie biorę udziału w wyzwaniach z nagrodami, wolę takie dla czystej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też raczej nie biorę udziałów, bo moje zdolności artystyczne nie są chyba zbyt dobre haha! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń