grubasek

wtorek, 23 lipca 2019

Zabawa u Uli K.- BN

Hejka!

Gonię z zabawami, bo mam zamiar myknąć na jakieś wakacje z rodzinką:-D

Niestety mój młodszy synek się rozchorował i tak wszystko odpuściłam. Miał bardzo wysoką gorączkę i budziłam się co chwilkę. Efekt- totalny brak kontaktu przez cały dzień. Nie obyło się bez wizyty u lekarza. Byłam pewna- zawsze przy wirusowej infekcji gardła ma taką gorączkę. Są leki i jest ok:-D
Spałam też już normalnie i choć wstaliśmy bardzo późno- pop do Uli wreszcie ukończony:-D








Digiski: Mo's, napis: mój własny
Papiery: Lemoncraft. Rapakivi, arkusz do wycinania: Agateria

Pracę zgłaszam na wyzwanie MO's TUTAJ

Zabawa u Ulci TUTAJ


Buziaki!
PS Czy u Was też tak pochmurno?


27 komentarzy:

  1. Cudny!!! Kocham Toje kolorowańce Hubciu!
    Zdrówka dla Was wszystkich a synkowi w szczególności, bo wakacje z chorobą... w domu... - masakra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełko, digiski są cudne. Zdrówka dla synka i dla Was wszystkich.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne pudełko! Zdrówka dla Was :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały.:) Życzę Twojemu synkowi szybkiego powrotu do zdrowia i udanej reszty wakacji dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  5. I co ja mam nowego napisać, jak wyżej już napisano ?
    Karteczkowe pudełeczko jest po prostu czadowe:)
    Szybkiego powrotu do zdrowia dla syneczka życzę i udanego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka przecudowna! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia synkowi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko wybornie się prezentuje! Zdrówka Wam wszystkim życzę i udanego wakacyjnego odpoczynku. Pozdrawiam ze słonecznego zakątka Bałtyku:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękności Ewuniu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny jest!!!
    U nas slonce i zniwa w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca :) zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pudełeczko! Stempelki rewelacyjne, choinka w tle też :-) Zdrowia i udanych wojaży życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. cieszę się, że juz lepiej. Zdrówka dla Małego :)
    piękna kartka! też mam zamiar ją wykonać, więc trzymaj kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne pudełeczko, Ewciu.
    Zdrowia dla synka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrówka dla synka, niech się poprawia
    a praca jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe, kolorowe pudełko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. jest prześliczna ta kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny boxik, grafiki super, Pozdrawiam i zycze udanego wyjazdu. Dziękuję za podpowiedz o wyzwaniu z makami, wstawilam i podalam dalej informacje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już nie mam słów na to Twoje kolorowanie! Żądam tutoriala! O!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow!!! Ewuś cudowny jest!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł miałaś na pop-up :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Positively STUNNING!!! I love this fun “explosion” box! And the Mo images you used are beautifully colored...and perfect together!! Thanks for joining s this month for Mo's challenge! Hugs, Pat Frank

    OdpowiedzUsuń