grubasek

piątek, 5 lipca 2019

miało nie być słodkości....

...a tu końca nie widać. 
W ten ponury i chłodny dzień trochę koloru na blogu i słoneczka z wczoraj:-D


stempelek: la-la land crafts , napis- krzak nn

Muszę przyznać, że tak mi te słodkości zapadły w pamięć, że już tworzy się kolejna słodka praca;-D
Buziam Was piątkowo!

PS Podsumowanie zabawy z motywem- słodkości i nowy motyw pojawi się 9 lipca!

PS II Cos tam już posłałam, ale piszcie, czy komuś czegoś nie obiecywałam?;-D A komu obiecałam wyciąc napisy!@???

18 komentarzy:

  1. Ha, ha mi obiecałas nowy komplet copików :) / bo stare się wypisują :( /
    rozkręciłas się z tymi słodyczami :) przesłodka karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa. ;-D Właśnie kupiłam kilka sztuk , 2 uzupełniacze i 200 stówy poszły :-(

      Usuń
  2. Super kartka :).

    Cudny stempelek :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie dziewczę, słodka karteczka.:) Na razie nic nie dotarło Ewuniu, ale to chyba o mnie chodzi z napisami. Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, widzisz!!!:-D Będę produkować!;-D

      Usuń
    2. A to ślicznie dziękuję.:) Ewunia ze spokojem, korzystaj z wolnego.

      Usuń
  4. ilość kartek, które wykonujesz jest zadziwiająca :D
    Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza i przesłodka dziewuszka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodka kartka, Ewciu.
    Udanego weekendu.
    Ps. Mi nic nie obiecywałaś:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna słodziakowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocza i przesłodka.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkości czasem nigdy za wiele, zwłaszcza jak tak pięknie zdobią kartki! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza karta :-), miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodka panienka! Pysznie się prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń