grubasek

piątek, 19 lipca 2019

Wielkanoc z kropeczkami

Witajcie w piątkowe południe:-D

Zrobiłam dziś 2 zwyklaki. Niestety stempelki Bloobel nie każdy lubi, więc dla tych, co nie lubią, zwyklak wykrojnikowy.

Karteczki banalnie proste.  W każdej zadbałam o kropeczki do Ani i rośliny do mojej zabawy.
Pierwsza ze wspomnianym stempelkiem - nie uwierzycie, ale pokolorowałam go chyba z rok temu ;-D


Druga- wykrojnikowa, te kropeczki dają po oczach..ha ha ha


No cóż- takie wielkanocne zawsze się [przydadzą:-D

Buziam!

22 komentarze:

  1. Kropeczki cudne, ale ta babeczka z jajem re-we-lacja!!!
    Kto nie lubi tych stempelków? Bombowe są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha stempelek bardzo oryginalny :).

    Obie karteczki mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jaja, Ewciu. Stempelek bardzo mi się podoba.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu te zwyklaki niezwykłe😁.
    A ta szalona babeczka rewelacyjne kolorki i jakie oczy 😚.
    Kropkowany króliczek słodziutki.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie padłam .. kartki same w sobie są cudne , stempelki wesolutkie , kropeczki są ... tylko Ewciu wytyczne nie przeczytane :-). Lato i wiosna z paletą kolorów jest bez Wielkanocy , która jest zakazana :-)... i co ja mam z Tobą zrobić ???
    Jak nie uda Ci sie zrobić innych kropeczek to przymknę oko na tą Wielkanoc .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu- przeczytany regulamin, tylko mi się zapomniało!:-D Nie bierz ich, pomyślę jeszcze:-D

      Usuń
  6. Super wielkanocne karteczki! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja twarz szczerzy się w bardzo szczerym uśmiechu na ten widok :)
    Świetnie ,że stempelek znalazł się w końcu na pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne obie karteczki,stempelek i rumiany zajączek jest super, wywołują uśmiech.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza zabawna a druga słodka śliczne są

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha dobre dobre! Rozłożyła mnie laska na łopatki 😂😃swietna robota !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe ale pierwsza skradła moje serducho !
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Stempelkowa górą, jaką ma fajną minę ta dziewczyna :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki. Za kilka miesięcy będą w sam raz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Padłam na twarz... hahahaha... zajefajna ta karteczka ze stempelkiem

    OdpowiedzUsuń