grubasek

środa, 10 lipca 2019

taki #tag

hejka!

Moje koleżanki zmotywowały mnie do zrobienia taga. Nie mogłam się oprzeć nowym papierkom Papierowego potwora i powstał- oczywiście z roślinami;-D Grafika- ITD Collection



Tworzenie tego taga sprawiło mi prawdziwa przyjemność, a o to przecież chodzi!

Chciałabym jeszcze pokazać 2 foty :-D

Prezencik od Uli K., który rozjaśnia moje dni


Druga fota to desery, do zrobienia których zmotywował mnie przyjazd brata;-D


Buziam cieplutko i mam pytanko: czy macie jakies przepisy na łatwe ale efektowne desery?




12 komentarzy:

  1. Ha, ha to mamy takie same szklaneczki :) świetny tag :) papiery ITD to mi się marzą, moze w końcu wygram jakieś wyzwanie z ich nagrodami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fantastyczny tag :), a deserek mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ładnie, pięknie Ewuniu, ale na widok tak fantastycznego deseru zgłodniałam, też taki chcę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tag świetny! Uwielbiam Twój styl tworzenia Hubciu! Prezencik śliczny i radosny. Deserek... szkoda, że nie mieszkasz bliżej... wpadłabym - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślinka cieknie....i tag też smakowity

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz pędzę do Potwora popatrzeć na nowości ;-) Piękny warstwowy tag :-)
    Wspaniałe słodkości, ja z deserków to robię piankę ze skondensowanego mleka z galaretkami :-) Cudny prezent od Ulci :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny Tag zrobiłaś. Deserek bardzo apetycznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały tag, a deserki mniam mniam! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag;) Zjadłabym taki deserek;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ciekawy tag Ewo:) bardzo mi sie podoba !!! A deser mniam:) ja robie czesto z owocami duszonymi na świeżo i lodami ....:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny prezent, a tag cudowny! Ja mam pierwszy za sobą i jestem mega dumna ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Deserek wygląda bardzo apetycznie. :) Tag jest dla mnie idealny, moja kolorystyka. Cudowna magia bije z tej pracy. <3

    OdpowiedzUsuń