grubasek

wtorek, 4 lutego 2020

zabawa zakładkowa- wyzwanie #2

Nasze prace



Basia H.




   Tina J.




  Zapiski poplątane





   Montownia









   Zofiko





   Adzik tworzy








  Pasje Violi









   Raeszka













   EviPassjonatka






   Eniutek




   Misiowy zakątek







   Agatka B.





   Ewinka









  JoannaPomaranska






   Ania Iwańska








   monweg








  Bozenas




   Teresa





   Anka






   (P)otworki Daga










   U A.M.S.













     Ulcia K.









   Paniuśka






   MałgosiaX













   kicikicitata














   Zaklęta igiełka






  hubka38





 





hejka!
Za oknem tak ponuro, od deszczu po opady śniegu, a w poście z wyzwaniem #1 tak kolorowo!
Dziewuszki kochane(Panów nie było)! Odznaki poprzyznawane- no, no....prawie same Supervipy+
Nie wiem, czy wszyscy będą chętni, ale na pewno na lipiec zaproponuję wymianę zakładek, bo nie ukrywam, że jestem Waszymi zachwycona!

Tymczasem dziś ruszamy z nowym wyzwaniem- kto ciekaw, co tym razem, palec do góry!




Poczucie humoru to coś bardzo specyficznego, ja ostatnio, muszę się przyznać, nie potrafię się zaśmiać na polskich komediach romantycznych i przestałam je oglądać.;-D
Ale śmiech to jedna z najlepszych terapii, dlatego mam i ja książki, do których wracam, żeby się pośmiać. Co ciekawe, znam śmieszne teksty niemalże na pamięć, a i tak się śmieję,czytając.

Bardzo jestem ciekawa waszych propozycji :-D

Przesyłam buziaki i zapraszam do wspólnej zabawy!

PS Jeśli ktoś zauważy błąd w odznace lub ja czegoś nie zamieściłam- piszcie, wszystko poprawimy.

24 komentarze:

  1. Bawię się dalej. Czekałam niecierpliwie na drugie wyzwanie :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O super, a mam takie książki przy których się często uśmiechałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze Chmielewską czytam na poprawę humoru :-) Coś mi już świta ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też! Ciekawe, czy tę sama wybierzemy...

      Usuń
    2. Chmielewska!!! I wszystko czerwone! Całe zdanie nieboszczyka! Lesio! Romans wszechczasów! Robić do wszystkich? O!!! Jakub Wędrowycz by się obraził. W wakacje bawił mnie do łez.
      Ależ ciekawa jestem propozycji dziewczyn Hubciu. Uwielbiam czytanie na wesoło:DDD

      Usuń
  4. No jak nie jak TAK , pewnie że się bawię dalej. Kiedyś czytałam Chmielewska bo zawsze się tam uśmiałam, ale dawno jej nie czytałam więc chyba muszę wybrać inną książkę :-) trzeba pomyśleć :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że spróbuję się przyłączyć. Póki co nic mi do głowy nie przyszło. Ale mamy cały miesiąc na myślenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super wyzwanie nam dałaś :).

    Będzie wesoło :).

    Fajny pomysł z wymianką zakładkową :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze powstało wiele pięknych zakładek :).

      Laleczkowa zakładka Bożenki jest cudna :).

      Usuń
  7. Mi też już coś po głowie chodzi ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Was za Chmielewską:)))mnie Lesio wcale nie śmieszył a raczej bardzo drażnił:)))ale co świat to poczucie humoru:)))))na razie się zastanawiam co mnie ostatnio rozśmieszyło:)))))...i czarno to widzę:)))haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak z komediami ;-D

      Usuń
    2. Bożenko ja mam podobnie jak Ty... cóż, zkładkę jakąś zrobię...

      Usuń
  9. Dziękuję za przyznanie odznaki. I zgłaszam się do lutowego wyzwania. Pozdrawiam.. słonecznie. Właśnie wyszło zza chmur a śniegu ani płatka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mh... Temat super ale poki co pomysłu nie mam ...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo....widzę,że Chmielewska wraca ;) Kilka jej ksiażek mnie bawiło, ale Lesio wkurzał za swoją głupotę. A może tak..."Krowa niebiańska" ? Ostatnio nic śmiesznego nie czytałam..wręcz przeciwnie.Hym..trzeba pomyśleć,nad zadaniem .

    OdpowiedzUsuń
  12. oj będzie sie działo,bedzie sie działo

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe wyzwanie uwielbiam wesołe czytadła - kryminały na wesoło, kobiece perypetie ze śmiesznymi anegdotami ;) A to jest to wyzwanie z zakładką ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś to marnie widzę , ale coś pomyślę , jak na razie wstawiłam u siebie banerek

    OdpowiedzUsuń
  15. A o co chodzi z tymi odznakami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, przeczytaj zasady i wszystko będziesz wiedzieć, a potem zajrzyj, jaka masz odznakę:-D https://hubka38.blogspot.com/2020/01/startujemy-zabawa-zakadkowa.html

      Usuń
  16. Ale cudne i wspaniałe - gratuluję pomysłów dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za przyznane odznaki! Serce rośnie :)

    OdpowiedzUsuń