grubasek

środa, 12 lutego 2020

Inspiracja ITD Collection

Dobry wieczór!

Popijam kawę, a oczy same się zamykają- wiosny chcę! A nawet lata!

Dziś na stronie Świrów Rękodzieła TUTAJ ruszył post z inspiracjami dla ITD Collection z ich nowymi papierami ryżowymi.

Musze się przyznać, że zarzuciłam decu ze względu na serwetki, z którymi nie umiałam się dogadać:-D natomiast papiery ryżowe mnie oczarowały.

Moja inspiracja to wielkanocne jajo, ale w klimatach iście wiosenno-letnich.

Wykorzystałam 2 papiery:

Malachit i różyczki.

Ostatnio bardzo podobają mi się takie żywe kolory, choć mierzę się własnie z drugim romantycznym tagiem, dość delikatnym jak na mnie :-D

A oto moje jajeczko:-D



Koniecznie zajrzyjcie na  świry, bo znajdziecie kilka pięknych inspiracji z nowymi papierkami itd collection. I jeszcze dodam, że te piękne pudełeczka Ulci dostałam od niej w prezencie na urodziny :-D

Buziaki wieczorne!

13 komentarzy:

  1. Super jajeczka.:) Też nie lubię się z serwetkami, papier ryżowy poznaję, ale brak miejsca i inne czynniki sprawiają, że zastanawiam się czy zgłębiać tę technikę czy odpuścić. Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu świetne są , albo jest bo to jedno jajo. Bardzo fajna Inspiracja .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tak siak to decu nie wychodzi tak jak bym chciała, więc w koncu muszę coś nasypać czymś pochlapać , ale to nie klasic

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jajo.
    Aż kusi, by przestać oglądać papiery , a nie przekładać z miejsca na miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na użycie tych papierków, jajko cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten motyw różany :-) Ja jeszcze nie ruszyłam swojego papieru ryżowego, mało tego kupiłam ostatnio pergamin z wzorami i też leży :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne jajeczko, bardzo ładny ten malachitowy papier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne jest! Zwłaszcza ten żywy turkus !!!:) widziałam inne inspiracje, ekstra sobie radzicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wiosenne jaja, turkus cudowny.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajeczko naprawdę rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń