grubasek

sobota, 15 lutego 2020

Na szybko twistoon

Dzień dobry, cześć i czołem!

Cudowny, słoneczny dzień- za oknem- bo dziś mam w planach pracę. Praca na szczęście to nie tylko robota na poniedziałek, ale i blogowa :-D

Niestety ten tydzień zapowiada się bardzo intensywny, w związku z tym postanowiłam na szybko zmontować taga-zakładkę z digiskiem twistoon.

Zakładeczka pasuje do książki, o której od razu pomyślałam, tworząc banerek do zakładkowego wyzwania 2. I choć miałam(mam) inną koncepcję, to jednak na wszelki wypadek, przedstawię mój wybór dziś.

Padło na Joannę Chmielewską. Jak dla mnie jej książki są nierówne- jedne śmieszą bardziej, inne mniej, w niektórych z założenia śmieszne postacie nawet irytują, ale TO WŁAŚNIE JEST CHMIELEWSKA.

Książkę, którą lubię najbardziej ze względu na humor właśnie to "Przeklęta bariera".

Jeżeli lubicie klimaty "Małgosi contra Małgosi" czy "Godziny pąsowej róży", to na pewno Wam się spodoba. Hrabina Lichocka zostaje przeniesiona z XIX do XX wieku i zderzona z zupełnie inną rzeczywistością. Bohaterka, nie wiedząc, co się stało, nie może nadziwić się strojom i modzie panującej w Paryżu....;-D Stąd też i moja zakładka ;-D





Zakładeczka na szybko, stąd nie jestem zadowolona z kolorowania, obiecuję poprawę:-D

Patrząc na to, co się ostatnio u nas dzieje, mało komu chce się śmiać i te nasze humory skapcaniały- w każdym razie mój. Ale dziękuję Małgosi X za przypomnienie o Szwejku- na pewno po niego sięgnę! A że czytałam tylko raz i nie mam w swojej biblioteczce, to i postanowiłam tę książkę zakupić:-D

Zapraszam do wspólnej zabawa zakładkowej!
pa!

PS Przypominam, że  już dziś I część naszego live'a!!



12 komentarzy:

  1. Jak dla mnie kolorowanie bomba! Powiązanie z książką Chmielewskiej też super!
    Mam u siebie w biblioteczce 3/4 twórczości Joanny Chmielewskiej. Nawet imię na bierzmowanie z koleżanką wybrałyśmy ze względu na to, jak gorącymi fankami jej byłyśmy.Starsze jej książki zdecydowanie są lepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka trafiona w punkt, swietne jej oczyska pomalowałas :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hubciu, super! Zakładka i kolorowanie. Myślałam, że jeśli chodzi o Chmielewską to nic mnie nie zaskoczy, a tu proszę:) Nie czytałam! Godzinę pąsowej róży i Małgosię bardzo lubię. Zajrzę zatem do Bariery koniecznie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakładka, Ewciu. Choć nie przepadam za Chmielewską, to muszę sięgnąć po tą pozycję, bo "Godzinę" i "Małgosię" bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to zachęciłaś mnie do przeczytania tej książki, bo jakoś nigdy się na nią nie natknęłam. A zakładka super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka Z rozczochraną panną super.
    Pozdrawiam serdecznie Ewciu

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładka z taką fryzurką - piękna.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, świetna zakładka! nie czytałam nigdy, ale może pora nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ksiazki nie znam ale chetnie przy najbliższej okazji sie z ta autorka zapoznam :) a zakładka ekstra 👍

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładka i książka zainteresowały mnie bardzo. Doskonale wykorzystałaś grafikę!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna zakładka , Chmielewska czytywałam namiętnie , teraz już dawno nie, ale chyba muszę wrócić. Jakoś mam problem z zakładką do tego wyzwania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń