grubasek

środa, 5 lutego 2020

Opakowanie na "bona"

halo, halo!

Co tam u Was?

U mnie słoneczko świeci!!!! Od razu żyć się bardziej chce!

Wczoraj miałam spotkanie z moimi przyjaciółkami- jedna z nich miała urodzinki. Oprócz książek wykupiłyśmy jej jeszcze trening personalny :-) Pieniądze zostały wpłacone, ale symbolicznie zrobiłam "bona" i powstał dylemat- w co go włożyć? Koperta?

Po wycięciu "bona" wykrojnikiem dorobiłam do jego wielkości pudełeczko. Wydaje mi się, że fajna sprawa, bo spełnia też funkcję karteczki urodzinowej.





Wszystkie produkty z actiona- wreszcie się przydały :-D

Mam nadzieję, że komuś ten pomysł się przyda- buziaki!

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Sam bon czasami nie wiadomo jak dać, a w ten sposób mamy nawet śliczną kartkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja ;) super pomysł I też wykorzystane napisy gotowce Jak u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne opakowanie na bon :-) Pieniążki prezentowe też lepiej wyglądają w pięknym opakowaniu, tak odświętnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny dodatek motywacjny i pięknie opakowany!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i pięknie opakowany :) Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Bon wyszedł świetnie:)
    Zrobiłaś folie na gorąco na kalce ,czy to gotowiec?
    Efekt fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na kalce, ale gotowiec- za to perfekcyjnie odbity :-D

      Usuń
  8. Ewa barwo, świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, piękne opakowanie z fajną zawartością.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł i wykonanie rewelacyjne, Ewciu.
    U mnie dzisiaj... śnieg:)

    OdpowiedzUsuń