grubasek

piątek, 7 lutego 2020

Budka - inspiracja Kasi na nowej grupie

Witajcie Kochani!

Chciałabym dziś skrobnąć kilka słów o naszej nowej grupie "Świry Rękodzieła inspirują".

Ostatnio z braku czasu coraz trudniej było mi zmobilizować  się do jakichś ciekawszych projektów. Tymczasem na naszej grupie pojawiają się darmowe warsztaty online ze wspaniałymi inspiracjami, dzięki którym działam!

Wczoraj odbyły się warsztaty z Kasią



Co prawda nie miałam budki z MDF, ale dzięki Ulci K. wykroiłam z pomocą męża podobną z tektury i zabawa była przednia. Pracowałam na trochę innych papierach- ryżowych z ITD collection i oczywiście ciut mediowo się zrobiło...







Zapraszamy na grupę TUTAJ- pamiętajcie, aby odpowiedzieć na pytania i zatwierdzić regulamin, ponieważ prośby o przyjęcie do grupy nie spełniające tych warunków nie są rozpatrywane. 

A już wkrótce...



Buziaki!

20 komentarzy:

  1. super, nie mogłam uczestniczyć, wnuki mają ferie , i byłam zajęta

    OdpowiedzUsuń
  2. O!!! I owady są:) Żuczki lubię bardzo. Super praca Hubciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna budka, może wiosnę przywoła?

    OdpowiedzUsuń
  4. Inne, bardzo ciekawe podejście do tematu ... super domek wiosenny z owadami (kocham robale wszelakie) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam konta na fb więc sobie tylko zawsze podziwiam Wasze dzieła. Budka Ewuś wyszła Ci ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super Ewuś! fajowe te robale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zrobiłaś ptasio - owadzią budkę, jest urzekająca, owady są śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł :).

    A budka Ewciu jest cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Grupa to z pewnością dobra rzecz: radzi, wspiera, inspiruje. Piękna praca. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym w takim domku pomieszkała

    OdpowiedzUsuń
  11. Superaśna budka!!! Nieważne z czego ważne, że efekt znakomity!

    OdpowiedzUsuń
  12. Budka jest świetna, podoba mi się bardzo bardzo! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widać dla chcącego nic trudnego. Można i z tektury. Super wyszła ta budka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się cieszę, że wzięłaś udział w moim lajwie i zrobiłaś swoją piękną budkę :)

    OdpowiedzUsuń