grubasek

wtorek, 11 lutego 2020

Romantycznie i tagowo!

Witajcie, Kochani!

Ręka do góry, kto nie śpi w dzień!? Ja usypiam na stojąco, po przekroczeniu progu domu.

Jak widać po wpisach, wszystko stanęło ;-D

Ale tak naprawdę coś się dzieje- kończę albumik na wymiankę, a dziś skleciłam romantycznego taga do Uli na fejsbukową grupę "Kochamy tagi".

Co ciekawe, piękne kwiatuszki, które zaraz zobaczycie, również są od Ulci :-D 
A te cudne papierki i grafikowa od mojego ukochanego "Papierowego potwora", który pomału odchodzi w przeszłość...chlip......




Mam nadzieję, że przede wszystkim szefowej się spodoba!
 Lubicie tagi?

Buziam!

17 komentarzy:

  1. Ja podnoszę ręce do góry, obie, bo nigdy nie śpię w ciągu dnia. Jak już wstanę to do późnych godzin nocnych chodzę, szkoda by mi było dnia na spanie :) Tak samo było nawet wtedy gdy chodziłam do pracy na 5:30, tyle tylko że wtedy szłam spać przed północą, nie tak jak teraz :)
    A taga Ewuś zrobiłaś ślicznego, prawdziwie romantycznego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe ja tez nie spie w dzien.... Z reszta nie łunie drzemek, jak spac to cała noc, widze to jak sie czuje wybudzona jak przyspie przy dziewczynach.... A tagów osobiście nie robie, nie mój klimat ale Twoj Ewus sliczny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, romantyczny! Podoba się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny tag Ewuniu. Ja jeszcze nigdy ich nie robiłam. Przyznaję, że czasami zdarza mi się spać w ciągu dnia, ale po części jest to uwarunkowane przez moje zdrowie. Czasem trzeba wybrać mniejsze zło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. no Kochana, piękny tag! jestem zachwycona :) kwiaty Ulcine tez cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nigdy nie śpię w dzień, chyba, że choroba mnie rozłoży.Ale to na szczęście rzadko bywa. Mnie też szkoda Papierowego Potwora, ale w przyrodzie jest nieustający ruch ;-) Zakupiłam sobie ostatnio digi papiery na Etsy, wybór ogromny, ceny też bardzo przystępne w promocji :-) Tag jest retro dzięki grafice i kolorom, pięknie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tak i pokrywa sie temat z lutowa zabawą na blogu Świrów Rękodzieła, też jest romantycznie :-). Nigdy nie śpię w dzień :-)
    Buziaczki i oby do wiosny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, cudny romantyczna tag. Bardzo lubię tagi, chociaż sama ich nie robię.
    Ja śpię w dzień i czuję się usprawiedliwiona w pełni swoją chorobą:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały tag, elegancki, romantyczny :) reka w górę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny tag w uroczym klimacie!!!
    Ja od trzech tygodni słabuję i spać mogę kilka razy w ciągu dnia. Czekam aż mi to minie, bo zapał do pracy jest a sił wciąż brak. Pozdrawiam ziewająco:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak za oknem szaro buro a na dodatek leje deszcz i ja zalegnę z książką...to zaraz zasypiam:))ale staram się nie zakradać się do łóżka:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny tag, cudowny i romantyczny,śliczne ciemne tło. Ja też nie potrafię spać w dzień, ale niskie ciśnienie odczuwam bardzo.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny, romantyczny trochę nostalgiczny tag, świetnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny tag, bardzo podoba mi się kształt (chyba z wykrojnika?) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pojechało romantyzmem dzikim, czasem dla mnie nudnawym; te westchnienia i omdlenia...
    szczęśliwie tag się obronił. Cudności jest on!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. od razu skojarzyło mi się z Rozważną i romantyczną :)

    OdpowiedzUsuń