grubasek

sobota, 1 lutego 2020

czeko-romantycznie

Dziś czeko-romantyczne pudełeczko :-D

Dlaczego?

Otóż zaczynamy zabawę na świrach- wyzwanie lutowe TUTAJ

Temat: Praca romantyczna


Moja romantyczna inspiracja to czekoladownik, który pojedzie dziś do mojej mamy :-D






Muszę się przyznać, że odkąd Ulcia K. dała mi "przepis" na czekoladownik, niesamowicie mi się ta forma spodobała. Ten mój trochę zmodyfikowałam, bo czekolada cienka :-D.

Jeżeli lubicie romantyczne klimaty, to zapraszam serdecznie do Świrów rękodzieła!

Buziaki!


17 komentarzy:

  1. Ale fajna kolorowa praca, a ten koronkowy motyl - świetny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo romantyczny czekoladownik, Ewciu. Mnie jedzenie czekolady zawsze wprowadza w romantyczny nastrój:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu czyżby nowa miłość uważaj bo się uzależnisz .
    Bardzo romantyczny czekoladownik .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcia super twój romantyczny czekoladownik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny jest! Mama z pewnością zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, a najlepsza ta filiżaneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Romantyczny i taki kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały czekoladownik.:) Przepis od Ulci - fajnie to zabrzmiało i tak jakoś kuchennie. :) Serdeczności Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekoladnik romantyczny w całym słowa tego znaczeniu......cudowny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakbym dostała czekoladę w takim opakowaniu od razu bym się zakochała (w czekoladzie, bo mam męża, chyba że to od niego :P). Przepiękna praca <3 powodzenia w konkursie, sama się zastanawiam nad udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, pastelowy czekoladownik :-)Bardzo lubię grafiki od Janet, a Ty ptaszka świetnie wkomponowałaś w kwiatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna praca w ślicznych kolorach, bardzo, bardzo mi się podoba :) Romantycznie mi się zrobiło ... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięny romantyczny czekoladownik, śliczny.:)

    OdpowiedzUsuń