grubasek

niedziela, 2 lutego 2020

Ewinkowo...

Witajcie wieczorowa porą!
Wczoraj udało mis się wreszcie zabrać za Ewinkowe cięcie gięcie.
Nie powiem, żeby ta forma stała się jakąś moją ukochaną, ale.....dałam radę sama, a to już sukces ;-D

Ewinkowa forma wygląda tak:



Moja wersja bardzo uboga



Nie ma stempelków, za to ostatnio u mnie digisy Janet. 
Posyłam Wam buziaczki i biorę się od jutra do życia, bo mam sporo zaległości.....

PS Jeszcze jutro można dosyłać zakładki do styczniowego wyzwania! Bardzo Was proszę, sprawdzajcie, czy wszystko jest i jak coś nie tak - z góry przepraszam :-D Sporo maili poszło do spamu, nie wiem dlaczego....

13 komentarzy:

  1. Nie jest uboga, ma bazę z pięknego wzorzystego papieru i cudne ażury po bokach :-)
    Grafika z pisanką też pięknie zdobi środek :-) Jestem z Ciebie dumna, samodzielnie złożyłaś kartkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie bardziej przemawia ta wersja uboga - śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta Twoja kartka. Inna od wzoru ale jednocześnie bardzo bogata dzięki papierom, grafice i ażurom :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy składaczek, pięknie go wykonałaś, superowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka oryginalna forma kartki . Pięknie dobrałaś kolorki. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I świetnie sobie poradziłaś i ze złożeniem kartki i kompozycją.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, cudowna jest! patrząc na Twoją kartkę olśniło mnie, że trzeba już zacząc wielkanocne robić..

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny składaczek. Podziwiam za cierpliwość w gięciu i cięciu . Ja jakoś boję się z takimi formami zmierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu ta kartka wcale nie jest skromna , a te ażurowe boki są rewelacyjne. Mnie sie ta kartka bardzo podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda ta kartka. Jak dla mnie bardzo bogata. A te ozdobne wycinanki po bokach nadają uroku i nic więcej nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna. Te ażurowe boki to wspaniały pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale swietny pomysł z tymi ażurowymi bokami !!! Bardzo mi sie podoba !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ążurkowa kartka, wygląda ślicznie.:)

    OdpowiedzUsuń