grubasek

czwartek, 6 lutego 2020

Twist do Ulci

Witajcie!

Ostatnie podrygi na urlopie, więc wzięłam się za twista do Ulci. Przyznaję, że raz już go robiłam, więc nie była to dla mnie nowość. (Martusia Borowska- dziękuję!)
Połączyłam wytyczne i tym razem 100% karteczka zaliczona:-D

Zabawa u Ulci TUTAJ


A moja karteczka wygląda tak:




Ten drugi twist dużo lepiej mi wyszedł, więc kto wie, czy jeszcze nie powstaną. Pewnie wtajemniczeni dojrzeli elementy z bloku actionowego- kupiłam je w listopadzie i jakoś nie  bradzo wykorzystywałam...To się zmienia:-D
Buziam!

18 komentarzy:

  1. Ewuniu jest super swietna kartka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest fantastyczna! Ja do swojej wciąż się zbroję...

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra karteczka Ewuniu !
    Pozdrawiam,buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Świetne kraciste tło i pozostałe czerwone elementy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super. I ten łoś ciągnący gila na sankach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie te kartki to czarna magia. Pozostanę przy zwyklakach. Twoje są niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie skomponowana kartka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ewcia!!! Jaki ekspres :) Fajne połączenie papierków :) Dziękuje za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna karteczka i też używam tych papierów. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczny i jak pkięknie równo Ci wyszedł, u mnie niestety brak takiego efektu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewa jaki cudny projekt ;) rewelacja!!!!wszystko w punkt;)idealna I te napisy ...bomba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Fantastico!
    Cudności karteczka. Mistrzostwo świata. I jak tu w szranki stawa?!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwieni nie za bardzo lubię ale Twoja kartka bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękna karteczka Ci wyszła, super :)

    OdpowiedzUsuń