grubasek

sobota, 22 lutego 2020

POzdrowienia!

Dobry wieczór!
Chciałam Was serdecznie pozdrowić z krakowskiego Artancrafta, ale...jestem już w domu.
Udało mi się załapać na make&take w Studio75 i podziałać z papierami stamperii. Super zabawa z przesympatyczną babeczką, ale...za mało czasu jak dla mnie.

Praca wyszła tak


Jednak najbardziej się cieszę, że w przelocie udało mi się spotkać Zofiko, Creadivę, Monię Zajawkę z dzidziusiem i Kinię. Niestety, na zlot wpadłam na 1,5 godziny, z czego godzinę zajęły warsztaty - przyjechałam do Krakała do ukochanej cioci, która jest w szpitalu. Takie życie...

Kupiłam głównie papiery(znowu), ale i jakieś dziwne przydaśki się znalazły :-D
Stempelki tylko 2- napisy Agaterii.

A jutro po obejrzeniu live'a Uli zamierzam zrobić....zakładkę:-D
Pamiętajcie, że zabawa zakładkowa do 3.03., a więc jeszcze chwilka!
Buziam!

10 komentarzy:

  1. Ale boska! Taka kolażowa! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Intrygująca kompozycja! I te szarpania :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca, widać, ze dobrze się bawiłaś, i o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasu jest zawsze za mało :) Ale praca wyszła świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca na Kraków 1, 5 godz. to zupełnie za mało

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna! szkoda, że nie mogłam być :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu tych spotkań to Ci zazdroszczę, zakupów mniej bo ja na takich zlotach wydaję więcej niż chciałam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No super ze taki czas za Toba Ewcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca, cudnie wyszły te szarpania.:) Szkoda, że nie byłam ale nie zawsze wszystko się układa po naszym chceniu.:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna, bardzo intrygująca praca.

    OdpowiedzUsuń