grubasek

wtorek, 9 października 2018

wyzwanie 10


Nasze prace - niekończąca się kartka

   Ewinka




   Małgosia X









 Violusia - film u Violi










 Ulcia - film u Uli



   Tina


 Tygrysia myszka









   Agatka Baran







    raeszka








moja bez_vipa ;-D










kicikicitata






i druga






i obie



Elunia Karto_flana












Kochane, Wasze zdoodlowane prace mnie zachwyciły! 
Moje niech się schowają:-D

Serdecznie dziękuję za udział w tym etapie.

Dziś wyzwanie 10(ostatnie?)




Zapraszam wszystkich serdecznie do podjęcia się tego wyzwania!

Pierwsza moja praca TUTAJ - robi się ją baaaaardzo łatwo!!!!!!!!!!

Zapraszam na filmik Moniki Weclewskiej na yt TUTAJ - i wszystko jasne!!!!!!!!! Jest rewelacyjny!

Uwaga, żeby Wam ułatwić zadanie, przypominam, że praca to kartka z jakiej chcecie okazji, koniecznie musi znaleźć się element pokolorowany(czym chcecie). Na VIP-a niekończąca się kartka na święta(może też być BN) plus kolorowanie.

Nie marudzić, obejrzeć filmik i do dzieła!

11 komentarzy:

  1. Czemu ostatnie ?Do świąt jeszcze daleko.A stosik karteczek powoli rośnie ;-(
    Nie robiłam jeszcze niekończącej się, ale chętnie spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu za dorzucenie mojej po terminie :-)

      Usuń
  2. Ewciu, ja nie pękam, porywam banerek i kartkę zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! To zadałaś zadanie....bede probowac a co!

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie Hubciu! Dla mnie czarna magia:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiałam Twoją pracę wcześniej i zachwyciła mnie. Ale Twoje; "robi się baaaardzo łatwo!!!!!" brzmi niepewnie. Nie bawię się już u Ciebie w kartkowanie, bo zadania mnie przerastają. Jednak ten straszny temat jest kuszący. Zobaczymy......
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mnie udało się to zrobić bez problemu, to znaczy, że JEST ŁATWE! Alinko, uważnie obejrzyj film, przygotuj 4 prostokąty i próbuj!!!

      Usuń
  6. Dziewczyny dacie sobie radę bez problemu z tą kartką, robiłam ją więc wiem co mówię. To tylko tak strasznie wygląda, a w tworzeniu jest całkiem szybka i prosta :) Już czekam na Wasze efekty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo dziękuję bardzo za udostępnienie mojego video tutka, widzę że prace napływają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń