grubasek

niedziela, 14 października 2018

Jesienna praca


Witajcie!
W to październikowe południe przychodzę z jesienna karteczką.
Zajrzałam wczoraj na craft zabawy,  a tam co chwila jesienne wyzwanie :-D

Najbardziej zaintrygował mnie pomysł karteczki z ruchomym elementem. Nagłowiłam się, co by tu wykombinować i...wykombinowałam.
Praca prezentuje się następująco:


Trochę się tu dzieje, ale wierzcie mi, jak byłam ostatnio w lesie, to natłok wrażeń nie dałby się inaczej przedstawić, jak właśnie w ten sposób :-)

Stempelki- Mo's, Santoro, Papermania i studioforty.

A teraz bonusik ;-D( tryb językowy: luzacko-weekendowy, więc poprawności nie oceniać;-D (poprawność jest do poniedziałku do piątku...hehehe))



Karteczkę zgłaszam na wyzwania:








Przesyłam Wam jesienne buziaki!

PS Dziś Dzień Nauczyciela, a ja siedzę z zeszytami i kartkówkami ;-D




25 komentarzy:

  1. Ha, ha świetne ruchome elementy :) i do tego ruchoma kamera, wszystko w ruchu :0) wyzwanie zaliczone na 6 :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja Cię kręcę...Super!!!!ile w niej serducha!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomita karteczka Ewuniu.:) Pozdrowienia dla Ciebie i dla dzielnego Kamerzysty.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie zaplanowany ruchomy element ! Cudowna jesienna kartka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna karteczka, mam nadzieję, że będzie nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta jesienna karteczka! ;) Świetny pomysł z ruchomym elementem. Dziękuję za udział w wyzwaniu Jesieni czar - DT Sklepik Gosi - Kasia H.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta karteczka:) zawiera wszystkie jesienne elementy:)a zielony kapturek jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewcia, Ty wciąż zaskakujesz pomysłami. Gratulacje składam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewunia karteczka jak zawsze rewelacja, te Twoje "kolorowanki" są zawsze obłędne :) Kochana pośmiałam się słuchając, ale nie z Twojego głosu, tylko z tego co mówisz i że karteczka kompletnie nie chciała Cię słuchać a elementy na niej poruszać się jak należą. Normalnie aż mam taką ochotę sama dać cześć sówce i spróbować zabrać listka wiewióreczce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu! Ale Super jest ta karteczka, A wiewióra może pod tym liściem miała schowanego orzeszka i dlatego nie chciała go puścić - :-) Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj dzieje się na niej , dzieje, ale wszystko ze smakiem na swoim miejscu. Stempelek w jesiennych barwach uroczy.
    Dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko się w ruchu nawet kamera.
    Ewciu ksrtka jest cudo po prostu cudo.
    Pozdrawiam serdecznie 😀😊😊

    OdpowiedzUsuń
  13. O jejuuu! Słyszałam Hubcię!
    ...i podziwiałam oczywiście jej ruchomą karteczkę:)
    Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem pomysłów i pracy, a jeszcze do tego video! Super! W imieniu DT Studio forty designs dziękuję za udział w wyzwaniu - Magda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY-zrób to sam :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Ruchoma nie tylko karteczka ale i kamera też ;). Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie poszło Ci to jesienne tworzenie :) Dziękuję za udział w zabawie, Monika - DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna jesienna praca.Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - Dt Aneta

    OdpowiedzUsuń