grubasek

niedziela, 7 października 2018

Zwyklaki

Witajcie, kochane!

Ostatnio na blogach często pojawiają się bransoletki. Niektóre są bardzo wyszukane- piękna frywolitka czy koralikowe cuda(jedną taką dostałam w wymiance kaktusowej). Jednak zdarzają się i zwyklaki. Nie posiadam niestety jakichś szczególnych zdolności, więc bardzo często robię właśnie takie bransoletki.

Moje ostatnie tworki poleciały do Violi


Uwaga, uwaga- kto jeszcze nie dosłał pracy na doodlowanie, czekam spokojnie do jutra wieczór, wyzwanie 9(ostatnie po raz drugi?;-D) pojawi się 9.10.

Buziam!

15 komentarzy:

  1. Ewuniu! Takie proste są najlepsze, Bransoletki są Urocze ,Ta niebieska najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super i śliczne dodatki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze biżutki :) fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. twoje nibh zwyklaki sa super, noszę je z przyjemnoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby zwyklaki, ale przecież urok w prostocie :) Zresztą, uważam, że są wspaniałe! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu kochana moja ja zapomniałam całkowicie... przepraszam... nie mam głowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne :) Zwłaszcza czerwona przykuła mój wzrok, chociaż niebieską też bym nie pogardziła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwyklaki mają swój urok. Nie wszystko złote i świecące jest eleganckie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwyklaki są świetne, mój wzrok przykuła czerwona - jedyny słuszny kolor, hi, hi !

    OdpowiedzUsuń
  10. Sówki to śliczny dodatek do tych bransoletek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwyklaki niezwykłe! Patriotyczne sówki (biała i czerwona) bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewciu, Twoje zwyklaki są niezwykłe i ja je podziwiam.

    OdpowiedzUsuń