grubasek

środa, 17 października 2018

Mój pierwszy raz...;-D

Witajcie!
Zakupiłam niedawno na próbę akrylowy medalion. Mam czasem takie zrywy z pomysłami i zamarzyło mi się połączyć zamiłowanie do pokolorowanych stempli z kreatywnym podejściem do tematu. A na warsztacie oczywiście ukochana jesień!

Nawet nie wiecie, jak bardzo jestem ciekawa, czy mój pomysł przypadnie Wam do gustu!
Ja kocham takie "cuś".









i druga strona


Jak tylko zobaczyłam tego digiska Ching-Chou-Kuik, po prostu się zakochałam!!!! Czyż Kapturek nie jest cudowny!!!!????

Medalion zgłaszam






pioseneczka- fragment utworu M.Grechuty:

"Od gorąca twych promieni zapłonęły liście drzew 
Od zieleni do czerwieni krążył lata senny lew 
Mała chmurka nad jej czołem, mała łezka słony smak 
Pociemniało, poszarzało-jesień jak to tak 
Jesień, jesień - jak to tak 

Jesień, jesień, jesień - jak to tak
Jesień, jesień, jesień - jak to tak
Jesień, jesień, jesień - jak to tak
Jesień, jesień, jesień - jak to tak"



Buziam

29 komentarzy:

  1. Ewuniu ta bombeczka jest przecudna, wspaniały osiągnęłaś efekt, a Czerwony Kapturek - uroczy. Powodzenia w wyzwaniach. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!!!Bardzo mi się podoba pomysł, kompozycja i w ogóle całokształt 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę "wiosna, wiosna, wiosna ach to TY!" -wole tą zwrotkę :) piękna ta Twoja jesień w miniaturce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło super, bardzo mi się podoba i jest bardzo oryginalne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny medalion z Czerwonym Kapturkiem:) Fajny pomysł.
    Pozdrawiam Hubciu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoją pomysłowość!!! Zawsze coś ciekawego nam proponujesz, tak trzymaj!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowość pierwsza klasa;) tylko bym tą zawieszke drut przyozdobiła ...jakiś taki łysy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładałam kokardkę, ale ona przytłaczała medalion:-(

      Usuń
  8. Cudeńko! Bardzo pomysłowe, praktyczne i ładne. Czemu piękne i ładne to wiadomo, a praktyczne, bo się tak łatwo nie zakurzy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha super :) chociaz juz czekam na wiosnę Hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu! Przepiękna Zawieszka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!!! Ewuś niesamowity ten jesienny medalion :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny pomysł! Śliczna ozdoba :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja, fantastiko bombowa tworz kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewciu, cudo! I ten śpiący lisek. No, oczarowana jestem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity medalion. Jestem zachwycona! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowy ten medalion :) i stempelek cudnie pokolorowany ;)dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie - dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny medalion. :) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Jesieni czar" - Kasia Hahn - DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega pomysłowy...Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest super! Zatrzymałaś jesień na dłużej.Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewcia mi pomysł z medalionem bardzo się spodobał :).

    Super pracę wykonałaś :).

    OdpowiedzUsuń