grubasek

środa, 31 października 2018

Ostatnia

październikowa praca.....
Porażka z czasem i siłami...starość nie radość ...ha ha ha

To karteczka na moje wyzwanie, ale.....tak naprawdę chciałam zrobić coś specjalnego dla pewnej solenizantki. Otóż nasza blogowa koleżanka Basia obchodziła 50 urodziny i powołała do życia akcję "spełnij marzenie- 50 kartek na 50 urodziny". Sama wiem, jaką radość przynoszą karteczki, więc postanowiłam i ja posłać Basi życzenia.

A oto moja praca- magiczna kartka, tworzona przez kilka dni ;-D





większość ozdóbek to digiski od Bloomcrafta, za które serdecznie dziękuję!

Karteczka do Basi doszła, więc misja spełniona :-D

20 komentarzy:

  1. A gdzie można znaleźć kurs na taką kartkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam tutaj https://hubka38.blogspot.com/2018/10/wyzwanie-10.html, przeczytaj post po zdjęciach- tam jest link

      Usuń
    2. Dziękuję😉 bylam tam juz wcześniej ale musiał mi umknąc

      Usuń
  2. Piękna jesienna kartka :-) jeszcze się za nią nie wzięłam, starość mnie też dopada ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka genialna tak genialna ze nie do końca ja obejrzałam bo teraz widże że nie wszystkim częścią zrobilam zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hubciu! Cudo, cudo!
    Świetnie zagospodarowałaś kartkę.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka śliczna,solenizantka pewnie była zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka, aż chciałabym już mieć 50 lat;)cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pracuję nad swoją a Twoja Ewuś sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita karteczka Ewuniu - cudo.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu! Jest Prześliczna i na czasie - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczka,twoje zawsze są takie inne....

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny prezent zrobiłaś Basi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze jestem zachwycona Twoimi kartkami :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewciu, cudna karteczka. A ja dostałam jakiegoś ogłupienia - wczoraj trzy razy próbowałam zrobić swoją i trzy razy nieudolnie posklejana baza wędrowała do kosza. Chyba tym razem odpuszczę.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stempelki;) Wpadły mi w oko. Bardzo ładna kartka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka odjazdowa! Muszę spróbować:))

    OdpowiedzUsuń