grubasek

piątek, 22 stycznia 2016

Etap zabawy karteczkowej na Wielkanoc Etap I


 Wasze prace:

                                   Małgorzata Zoltek




                                            Ula K.




                                                            Tereska


Ania Iwańska (i to miało być trudne???;-))




                                    Marta Borowska


kgosia


                                                ja:-)




                                     Sosnowy Gaik


                                                Iza Hebda






                                            Atramk


                                                 

                                                 Elunia




                                        M-ka Strach




                                               Karto_flana

                              

                                  Anna Maksymiuk




                                             Agata Baran


                                     
                                    Ewa Kwiatkowska



                                                  Misiek77

                                           
                                         Barbaratoja

                                        
                                       Milka Chmiel


                                                                   Daria Etoilee




                                                   Lidzia Czarna Dama


 

Agata witaminka


hand made Agi


 Klara D


                                       Karteluszki Reni


                                                    Viola



                             Agnieszka Wardzińska


                                     Danusia Kielar 

                                               Tina J






                                             Danusia

 ==========================================
Moi Kochani!

No to macie wytyczne- więcej czasu będzie:-)

Wrzućcie banerek, jeśli możecie:-D



I jak? Łatwe czy trudne?

;-) 

Buziam!

PS Dziękuję za karteczki i prezenciki urodzinowe!!!:-D 

EDIT: godz.00:10- na mailu pierwsza zrobiona karteczka...hahahahha



24 komentarze:

  1. wytyczne nie są trudne, mam nadzieję, że znajdę czas

    OdpowiedzUsuń
  2. hihihi... dla mnie trudny, ale może coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łatwe :) Ja mam już gotową karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane, będę Wam kibicować i zachwycać się Waszymi dziełami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jest żle cosik się wymysli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to zaczynamy kombinować. Mam nadzieję, że coś mi z tego wyjdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny temat ! Ciekawa jestem jak dziewczyny poradza sobie z pękniętą skorupką :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne wytyczne, ciekawa jestem prac

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę śledzić Wasze poczynania:))

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe niezłe , choć łatwo nie będzie . Musze nieco zmienić plany:-)
    Zabieram się za tworzenie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie powiem żeby było łatwo, trzeba trochę pomyśleć, ale nie poddam się ;) pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia wszystkim. Ja mistrzem robienia kartek nie jestem, ale... może spróbuję. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Super!! Wspaniałe kartki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne i w różnych technikach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super ze tyle osob wzięło udział w Twojej zabawie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuś, a Ty się martwiłaś, że nie będzie chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki:) Cała różnorodność:)

    OdpowiedzUsuń