grubasek

poniedziałek, 21 marca 2016

Etap IX- ostatni


 Nasze prace

                         Agata Baran
 zatem, moja karteczka zawiera: koszyczek, wiosenne kwiaty, kropki i media (jajko pęknięte ma kropki zrobione farbą akrylową), guzik, 3 jaja w 3 kolorach,  pęknięta skorupka,  napis, trawa


                         Ania Iwańska
 A  do mojej kartki wybrałam : kropki, koronka, guziki, napis, igła z nitką, pęknięta skorupka, wiosenne kwiaty, 3 jajka 


                                   Ula K. 
Moje osiem elementów to: koronka/kokardka, guzik, wiosenne kwiatki, kropki, media, napis, bazie (na Twoim digistemplu Ewuś - musisz zaliczyć), pęknięta skorupka.



                             Karteuszki Reni
 trawa, bazie, religijnie, 3 jajka, guzik, kropki, przeszycia (wykrojnikowe), koszyczek

                                 Etoilee
 8 elementów z poprzednich etapów- u mnie to : jasne tło, przeszycia, kropki z perełek, 3 jajka, wiosenne kwiatki, media, gniazdko, wstążka/koronka.

                                      Viola 
 pęknieta skorupka, gniazdko, napis, 3 jajka, guzik, media: tusz i perełki w płynie, koronka, wiosenne kwiatki :)

                            Danusia

                  Zaczarowany papier
 Do stworzenia kartki wykorzystałam: pękniętą skorupkę, gniazdko (czyli kółko wokół kurczaczka, dlatego ma sianko i piórka-jak w prawdziwym ptasim gniazdku;) ), 3 jajka (dwa w gniazdku i jedno jako pęknięte), guzik (na wstążeczce), kropki (czyli perełki na gniazdku), tańcowała igła z nitką (haft), wiosenne kwiaty (krokusy), wstążka.

                                        Lidzia
 Jakie elementy wykorzystałam:kropki, trawa, 3 jajka, 3 kolory, wiosenne kwiatki, kurczak, koszyk, guziczki, napis

                         Sosnowy gaik
 trzy jajka, media (mgiełka na jajkach), bazie, wiosenne kwiaty, wstążka, napis, guzik, przeszycia
                         
                         Danusia Kielar
 pęknięta skorupka + trawa - jest; bazie - są w digu  z napisem ;religijne - napis w digu;3 jajka są nawet w nadwyżce; guzik jest; kropki+ media - brokatowe, są; igła zatańcowała z zajączkiem - wiosenne kwiaty na jajeczkach; koszyk - powiedzmy, że ta sizalowa siateczka go reprezentuje, a na niej wstążeczka z pękniętą skorupką.

                                 Hubka38

                                   Tina J
wybrałam: - pękniętą skorupkę,- gniazdko,- napis,- 3 jajka,- guzik,- kropki i media,- "igła z nitką" + wiosenne kwiaty,- kokardka.


                            Evebellart
Wybrałam: trawę, bazie, napis, 3 jajka, guzik, kropki (na jajeczku), przeszycia (tym razem narysowane), wstążeczka (na koszyczku)

                                                                          Tereska
Elementy, które wykorzystałam to: trawka (wyszywana haftem koralikowym), bazie, religijnie (świeca), napis, 3 jajka, guziki, media (mazakiem został pomalowany napis), igła z nitką, wiosenne kwiaty, no i oczywiście wstążka


                                    Ania Maksymiuk
a mojej karteczce możecie dostrzec wiosenne kwiaty i trzy jajeczka pięknie rozłożone na zielonej trawce, a nad nimi rosną bazie. Do przygotowania pracy użyłam haftowanego obrazka (tańcowała igła z nitką) oraz wstążki w kropki i guzika. Dodatkowo potuszowałam brzegi (media) na pomarańczowo. No i nie mogło zabraknąć napisu. :)



                    Kornelia misiek77
Na mojej kartce znalazły się następujące elementy: pęknięta skorupka, napis, 3 jajka, 3 kolory, guzik, kropki, igła z nitką, wiosenne kwiaty i wstążka

                     Basia barbaratoja

A to wybrane przeze mnie elementy:
kropki, przeszycia, media (embosing), napis, bazie, guzik, kwiaty wiosenne i koszyk z trzema jajkami i kokardką.





                     Agnieszka Wardzińska
obowiązkowe elemanty takie jak:
koszyczek, bazie, wiosenne kwiaty, pęknięta skorupka, napis, trawa, 3jaja+3kolory, kropki-media, zajączek-wielkanocnie, i większość wykonana igłą i nitką:-)


                      Ela karto_flana
A ponieważ najbardziej podobała mi się edycja z motywem religijnym to postanowiłam, go powtórzyć. Dodatkowo mam: białe tło, kropki, wstążkę, napis, wiosenne kwiaty, media w postaci pisaka i narysowane przeszycia- na prawdziwe juz nie starczyło czasu dziś.

                    Małgosia Zoltek Jest: koszyczek,religijnie,napis,3 jajka,kropki,igła z nitką,wiosenne kwiaty,wstążka/kokardka,pęknięta skorupka.


Etap IX- ostatni w naszej wielkanocnej, karteczkowej zabawie

Dla przypomnienia:

Bardzo proszę o przysyłanie karteczki wraz z linkiem oraz spisem wykorzystanych elementów ze wszystkich etapów- wymieniajcie używając przecinków, ok? Bo z numerkami to nam się giga-post zrobi.
Ten etap będzie trwał do końca świąt, więc przysyłajcie, kiedy dacie radę.

13 komentarzy:

  1. Ale fajne karteczki powstają !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zabawa i przepiękne kartki powstały i powstają :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wysyp pięknych karteczek :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspniałe karteczki,dziewczyny spisują się na szósteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki:) Niby taki straszny się wydawał finałowy etap, a każda super sobie z nim poradziła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki powstały! Ja się troszkę bałam i stchórzyłam. Ale powiem szczerze mam przygotowane 9 sztuk na każdy etap. Może zdążę pokazać jutro na swoim blogu. Ściskam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinka- no chyba żartujesz!!!!!!!!! I nie dałaś?????? ;-D

      Usuń
  7. no a ja nie zdążyłam z ostatnią kartką, wszystko już miałam przygotowane, ale nie miałam kiedy złożyć to w całość. Mówi się trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, to jeszcze ją zdążę dziś poskładać i wysłać, fajnie :)

      Usuń