grubasek

czwartek, 8 marca 2018

Kolorowy zawrót głowy #3 wyzwanie

Nasze prace

Raeszka



Ewinka




Tina J.




kicikicitata



Magdalena B.









Ula K.







Basia Pawlak




Natalia F.









Monika 



Agatka Baran 



Małgosia X




Ella








Kochane!

Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu 2!
Proszę mi tu w komentarzach się poprzyznawać, co to za ptaszki pokolorowałyście? ;-D
Ja mam zmutowaną kukułkę i gila :-D 
Dlaczego o to pytam? Bo rozpoznałam gatunki u kicikicitaty i chyba u Tiny J.(ale tam zagadka- więc nie zdradzę) - ptaszki niesamowite!

Pomysły miałyście świetne! Np. rozdzielenie gniazdka i ptaszka. Albo doklejenie do gałązki powycinanych listków. Były farby, kredki, markery, mgiełki- i o to chodzi!

Pamiętajcie, że można oczywiście używać innego digiska/stempla tak jak zrobiły to Agnieszka, Ula i Gosikowy Zakątek .

A dziś zaczynamy wyzwanie 3!



                 A tu prezencik od Gosi! Gosiu, dziękujemy!
To co, zaczynamy?

PS Wszystkiego najlepszego z okazji 8 marca:-D

14 komentarzy:

  1. Ewuniu Tobie również życzę wszystkiego najlepszego z okazji Naszego Święta 💐💐💐

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu! Życzę miłej zabawy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. No to trza myslec:)
    Dzieki Ewus i Tobie tez każdego dnia milosci i uśmiechów !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcia, bawię się dalej:)
    ps.
    Czy myślałaś o bliźniaku? Jeżeli tak, to niestety nie zgadłaś, bo to miał być szczygieł z żółtymi plamkami na skrzydłach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tina, 2 dwuznaki pierwsze sz-cz-ygieł😘

      Usuń
    2. Aaaa, ale jestem dobra w odgadywanie😂Dwa dwuznaki Hihihi. Tak, tak szczygieł. Czyli ja muszę zrobić bliźniaka i wysłać do ciebie 😘😁

      Usuń
    3. Ha ha ha..nio..chyba musisz :-),co bsrdzo mnie cueszy!

      Usuń
    4. Oczywiście, że zrobię 😘😘

      Usuń
  5. Dzięki :))) Wszelkiej radości i dalszej kreatywności!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że bawię się dalej.
    Kurde berecik, a ja ptaszka kolorowałam z głowy, nie myśląc o żadnym konkretnym gatunku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luzik, nie trzeba było, zawsze możesz dodać do nazwy przydomek, "zmutowany"😘

      Usuń
  7. A czy ja mogę użyć własnej narysowanej przeze mnie grafiki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Banerek podmieniam , ale chyba w tym miesiącu polegnę. Ktoś mi ukradł 10 dni :-(
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń