grubasek

sobota, 24 marca 2018

Digisek 3D


Witajcie!

Mam nadzieję, że komuś spodoba się pomysł na wykorzystanie digiska i to w formie 3D.
Ale zacznijmy od początku…

Drukujemy sobie 2 digiski na białym papierze- do kolorowania i 1 na papierze, który wykorzystamy. Ja wzięłam się za cudną księżniczkę/pannę młodą z „Papierowego potwora” (http://www.papierowy-potwor.pl/p/74/663/digi-stempel-ksiezniczka-panna-mloda)



Natępnie z papieru ze wzorem(u mnie  w ogrodzie wspomnień D -  http://www.papierowy-potwor.pl/p/110/1608/w-ogrodzie-wspomnien-d-250g-a4) wycinam zewnętrzne fragmenty sukni- 3 fałdy oraz kwiatki z tego papieru, które znajdują się z drugiej strony. Pamiętajcie, że warto wyciąć trochę dłuższe końce fałd sukni, będzie łatwiej przykleić  a  i tak znikną pod kwiatami.



Kolejny etap to kolorowanie drugiej  warstwy sukni i potworkowej księżniczki.





Potem oczywiście wycinamy.

Pozostała spodnia warstwa  - na ostatnim digisku, który będzie naszą bazą, smarujemy klejem środek sukni  i posypujemy brokatem.




Teraz podklejamy kostkami dystansowymi wycięte fragmenty- uwaga- przyklejamy je trochę wyżej, nie na samym dole, a górę zostawiamy, ponieważ będziemy ją sklejać zwykłym klejem(nie na dystansie!)



A teraz najprzyjemniejszy etap- sklejanie sukienki.

Delikatnie wyginamy rogi warstw. Jak widać, ja posypałam brokatem dodatkowo górę sukienki i tiarę.
Do tego kwiatuszki, jedne przyklejone klejem , inne na kostce dystansowej.


Potem pozostaje skomponować karteczkę. Ja dodałam papiery:  W ogrodzie wspomnień A oraz papier z zestawu Świąteczne dekoracje. Do tego perełki i gotowe die cutsy.
Karteczka gotowa!




Niestety nie miałam żadnej dziewczynki obchodzącej urodziny, więc napis jest taki uniwersalny, ale wydaje mi się, że taka karteczka na pewno by się spodobała. Księżniczek nigdy za wiele, prawda?
Mam nadzieję, że ośmieliłam Was do podjęcia próby z digiskiem 3D? Udanej zabawy!

12 komentarzy:

  1. łał..............ale penie nie potrafię,tobie to wyszło znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu! Ale super karteczka, Ta sukienka jest - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała karteczka Ewuniu, podziwiam ogrom włożonej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ubrana księżniczka i karteczka:). Wspaniały kursik. Jeszcze nie robiłam takich cudeniek, a widać, że warto:). Pozdrawiam i życzę pięknej niedzieli:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urocza karteczka i niezwykle pomysłowa:)Kurs można wykorzystać nie tylko do sukienki :)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale szał!!! Swietnie Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kurs! A kartka wyszła cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowo i efekt wspaniały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna! To się nazywa chyba paper piecing, super wychodzi z Prima dollsami :)

    OdpowiedzUsuń