grubasek

wtorek, 5 maja 2020

jak zabawa to zabawa!

Nasze prace:



Paniuśka





Basia H.







Viola







  Hafty Uli



   Montownia





  Tina J.




   Zofiko








  Zapiski poplątane








   Raeszka





   EviPassjonatka




  Agatka




   Ewinka











   Kicikicitata








   Ania Iwańska







   Montownia






   Misiowy zakątek

















   U A.M.S.







   Daga






   Zaklęta igiełka





   Bozenas







   Małgosia X














   Anka






   Tereska



   hubka38





Witajcie kochani!

Lecimy z zabawą na maj!

Jednak najpierw chciałabym serdecznie podziękować za te wszystkie cudne zakładki! Wasza pomysłowość w doborze książek i w formie nie zna granic!!!(Lidziu- przeszłaś samą siebie ;-D)

Uwaga! Ze względu na sytuację dopuszczam zrobienie zdjęcia zakładki z książką wyświetloną na monitorze :-D

Uwaga 2! Nie przepraszajcie, że nie zdążyliście zrobić zakładki! To jest zabawa- u mnie zawsze można przysłać zaległe, jeśli macie ochotę:-D

Dobra, koniec gadulstwa, wrzucam nowe wyzwanie



To nie muszą być super znane cytaty- pomyślcie, czy znacie cytat z jakiejś książki, który od razu rozpoznałybyście? A może macie swój ukochany, który gdzieś wykorzystujecie/wykorzystałyście ? Można też umieścić cytat na zakładce :-D

Zapraszam do zabawy!


13 komentarzy:

  1. Ooo, no to teraz dałaś temat, muszę pomyśleć :) Ale ogólnie tematy super, takie nietuzinkowe :) Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. O ludzie kochani??? Ale wymyśliłaś temat :-O

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia przyjmuję na klatę, aczkolwiek na ten moment pustka totalna w głowie. Zobaczę co dziewczyny wymyślą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Hubciu:) Podoba mi się temat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. :):):) tylko jedna Księga przychodzi mi do głowy .... Pomyśle ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Temat ciekawy, trzeba uruchomić szare komórki. Ale chyba już mam....ale nie powiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super temat:)))nawet wiem o kim będę pisała i czyje cytaty przytoczę:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to się muszę mocno zastanowić.
    I już jestem ciekawa jakie książki będą .

    OdpowiedzUsuń
  9. Temat fajny ale... nie mam żadnego cytatu, w głowie też pustka...

    Ale nie poddaję się i poszperam po necie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne zakładki dziewczyny zrobiły. Ja tym razem twórczo poległam...

      Usuń
  10. Temat na maj świetny, jeden pomysł mam. :) Ale muszę się ogarnąć i zebrać do kupy - na poprzednie tematy też miałam pomysły, jednak coś wykonanie zakładek się w czasie nie zgrało.
    W maju chciałabym naprawdę twórczo podziałać i wykorzystać czas siedzenia w domu, póki jeszcze mam taką okazję (jak już znajdę nową pracę i pójdę do roboty, to znowu będę narzekać na zmęczenie, brak czasu i pewnie będę sobie wyrzucać, że mogłam stworzyć na kwarantannie więcej projektów, które siedziały mi w głowie ;D ).

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał, ale fantastyczna galeria zakładek z cytatami. Moja też już gotowa do porwania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń