grubasek

niedziela, 17 maja 2020

karteczka na specjalny dzień

Witajcie!

Dziś na tapecie 2 pracy. jedną właśnie skończyłam :-D
Chodzi o karteczki na Dzień matki. Koleżanka poprosiła mnie o wykonanie dwóch kartek- uwaga - zdaje się na mój gust.... Klient idealny, ale ja dopiero mam zgryza.

Pokażę pierwszą- postawiłam na zakupione ostatnio papierki Lemnocraft- kocham niezapominajki!




Zrobiłam karteczki sztalugowe- bo wydaje mi się, że super tak sobie postawić i cieszyć oko(mam nadzieję) lub wspominać osobę obdarowującą:-D mam nadzieję, że wyłapaliście sens poprzedniego zdania, bo mózg mi szwankuje...;-D

Buziaki niedzielne!

17 komentarzy:

  1. Piękna karteczka :) podziwiać można cały rok.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezapominajki są takie urocze, więc i karteczka z nimi jest przesliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetna karteczka i super niezapominajki ci wyszły Ewcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można postawić i podziwiać! Cudne niezapominajki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna , ładne niezapominajki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ona piekna, na pewno zamawiająca jak i obdarowana nią osoba będą zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezapominajki nie dadzą o sobie zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka.Ten papier zawsze spowoduje że kartki będą udane.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś, piękna. A te niezapominajki faktycznie są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna niezapominajkowa karteczka 🌷

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna Ewo, tez uwielbiam niezapominajki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest przepiękna!!! Pewna mama będzie zachwycona :D. Pozdrawiam Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękniusia,śliczniusia!!! Nie mogę się napatrzeć! Kocham niezapominajki 💙

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie jest Ewa, mam będzie zachwycona !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna! Też uwielbiam niezapominajki.

    OdpowiedzUsuń