grubasek

niedziela, 3 maja 2020

Wariactwo scrapbookingowe!

Witajcie!
Nie wiem jak Wy, ale ja spędziłam majówkę na pracy:-(
Bardzo chciałam wziąć udział w jakichś warsztatach wczoraj, ale dostałam oczopląsu! Miałam bardzo mało czasu na swoje robótki i chciałam coś koniecznie wybrać, ale ...nie umiałam....tyle tego było! Większość chętnie bym zrobiła!

Niestety skończyło się na kwiatkach, bo sprawy zawodowe przeważyły....

Dziś za to dorwałam się przed chwilką do kwiatków i wyzwania AltairArt na FB TUTAJ



edit - zdjęcie z rana




Zdjęcia robione przed chwilą czyli kiepskie







O kwiatuszkach akwarelowych przypomniała mi Inka- kiedyś podobne robiłam, ale jeden patent jest od Inki - "żyłki"- Inka, dziękuję!

A jak Wy spędziliście majówkę?





13 komentarzy:

  1. Piękna praca, kwiatki sa niesamowite :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiatki i tildunia też:-) Chyba hortensje Ci wyszły, muszę zajrzeć do Inki:-)
    Pozdrawiam, ja tak lekko działkowo i skrapowo działałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja pergaminkuję, jest byczek do Art Piaskownicy , a teraz dziobię do Ani konwalie

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też było baaaardzo twórczo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu, jaka slicznośc, Ewuniu jest przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności :) u nas zimna Majowka wiec duzo czasu w domu , był grill, przejażdżka rowerowa , ogród, ...kwiaty , kompozycja, dziewczynka, cała praca Ewo swietna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kartka! Kwiatuszki są niesamowite :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, kolorowa kartka. Wspaniałe są te kwiaty. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna wiosenna karteczka. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie soczyste kolory!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kwiaty, Ewciu. Kartka ogromnie mi się podoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kwiatki, a różnica w kolorach kwiatów o różnych porach rzeczywiście spora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne kolory! Ja też robiłam kwiatki akwarelowe ;)

    OdpowiedzUsuń