grubasek

wtorek, 12 maja 2020

Kolejny dzieciaczek

Witajcie!
Wczoraj wieczorem nadrabiałam warsztat, który baaardzo mi się spodobał. Prowadziła go Sylwia Spryszak a skusiłam się, bo był shaker :-D Moja wersja jest inna- u Sylwii kwiaty i dodatki.

Karteczka jest łatwa- to typowa kartka sztalugowa z shakerem, ale...bardzo efektowna :-D. I dużo przy niej roboty -klejenie ramek do shakera.

Wykorzystałam po raz pierwszy  "dzieciowy" stempelek magnoliowy - chłopca



Tak jak napisałam wczoraj- tym razem markery :-D

papierki ZoJu Design :-D

Buziam!

18 komentarzy:

  1. ale przesłodka karteczka! cudny shaker box i pięne kolorowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki słodki aniołeczek:-) Piękne kolory i efektowny shaker :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, dzieciaczek cudowny.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę ostatnio dzieciaczkowe kartki u ciebie się pojawiają - super

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki słodziak :) shaker jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa niezmiennie podziwiam Twoje kolorowane stempelki i co byś z nimi nie zrobiła zawsze misie podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalenie urocza i słodka kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodkości Ewuniu stworzyłaś i to jeszcze w tak cudnych barwach, brawo Ty! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowa. Bardzo mi się podobają te świecidełka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna karteczka 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach cudo! Kolorystyka i pomysłowa kartka i stempelek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kartki z okienkiem :-).

    OdpowiedzUsuń