grubasek

środa, 6 maja 2020

Motywacja- coś nowego

Witajcie w ten ponury, deszczowy dzień!

Cóż lepszego może się teraz przydać od dobrej motywacji?

Pomysł w głowie siedział od dawna, czekałam na bodziec.

Wiecie, że rzadko biorę udział w wyzwaniach, ale często zaglądam na stronkę craft zabawy.

Raczej najpierw powstaje praca, a potem patrzę, czy gdzieś nie pasuje ;-D

Bywa jednak odwrotnie:-D Tak jak w tym przypadku- wpadłam na wyzwanie TUTAJ



I olśniło mnie! Przecież kiedyś miałam fioła na punkcie grafik Janet :-D, a i kwiaty ostatnio produkuję namiętnie :-D

Powstał nowy, mały projekt, nazwałam go...........altana motywacyjna...hahahhahhaha


Grafika Janet idealna dla mnie- gór więcej niż zazwyczaj, wspinam się z mozołem, ale się wspinam!

I tym optymistycznym akcentem kończę:-D

Buziaki!



18 komentarzy:

  1. No nie, szczęka mi opadła i wróciła z hukiem z powrotem - cudeńko!!!
    Grafika niesamowita, ae kwiatuszki rewelacja, caość pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pięknie, to dopiero motywacja. A u nas dziś piękne słońce i cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna altanka i piękna motywacja, w dzisiejszą pogodę też mi jej potrzeba. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałaby mi się taka altana motywacyjna ... super! Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kwiaty są obłędne, Ewciu. Praca - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to robisz. To wszystko tak do siebie dobierasz,ze musi pasować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. I mnie te kwiaty niezmiernie podobają się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo swietnie dobrana kolorystyka i te kwiaty!!! Przepiękna praca :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi sie taka motywacja

    OdpowiedzUsuń
  10. cudo! ale te papierowe kwiaty są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny projekt! I świetnie wkomponowana grafika :) Dziękujemy że bawisz się z nami w wyzwaniu Digital Paper :)

    OdpowiedzUsuń