grubasek

poniedziałek, 11 maja 2020

Ewinkowa zabawa


Witajcie!
Kolejna zabawa, w jakiej staram się wziąć udział, to składaczki Ewinki :-D

Bardzo podobały mi się projekty butelkowe i Ewcia specjalnie dla nas stworzyła takie wyzwanie z tutorialem. Muszę przyznać, że super się buteleczkę robiło- wcale nie było to trudne:-D

Zabawa tutaj

A moja wersja wygląda tak :



Papierki ZoJu Design, stempel magnolia plus scrapki pokolorowane akwarelami.
Muszę jeszcze zrobić drugą- tym razem markerami- zobaczymy różnicę:-D, bo wciąż efekt kolorowania małych obrazków akwarelami mnie nie zadowala :-(

Buziam Was i lecę do pracy i nauki ;-D




13 komentarzy:

  1. Jaka słodka Tildunia! Śliczne papiery w tle, ten księżyc i chmury z Tildunią wspaniale wyglądają na ich tle :-) Cieszę się, że butelka była prosta do wykonania.
    To co, teraz szampan ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka w formie butelki , nigdy nie robiłam, ale na razie nic się nie kroi

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmieszna ta karteczka na kształt butelki ! Kolorowanie bardzo ładnie Ci wychodzi. Ja nie potrafię. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przed chwilą testowałam wykrój na butelkę. Wygląda prostu z Ewy szablonem . Tobie wyszła koncertowo. Brawo, stempelek cudny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna :) wszystko jeszcze przede mna jeśli chodzi o karteczke w kształcie butelki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka karteczka :-) Pewnie ten kształt wywołuje taka tkliwość...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziaki :) I butelka i Tilda :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama słodycz :) księżyc pięknie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowa kartka. Kształt jej każdego zachwyci. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń