grubasek

czwartek, 14 maja 2020

Coś innego

Witajcie!
Kolejny projekt zrealizowany! Tym razem nie z warsztatów, ale kilka razy wpadłam na tego typu karteczki i postanowiłam zrobić swoją criss-cross;-D




Robi się bardzo łatwo,a moim zdaniem jest baaardzo efektowna:-D

Papierek z galerii papieru plus wycinanki Mintayowe- kwiatuszki i listki- własna produkcja i oczywiście.....stempelek Magnolia:-D

Postaram się zrobić lepsze zdjęcia, bo za oknem już szaro :-(

Uwaga! Dziś czyli 14.05 o 20.30 live- ozdoba z shakerem na piku na Świrach rękodzieła TUTAJ prowadzony przez Kasię Esme

ZAPRASZAMY!

15 komentarzy:

  1. Piękne mocne, czerwone akcenty! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest prześliczna. A ja miałam kiedyś taki wykrojnik, ale nie wiedziałam do czego go użyć, a tu prosze jak pięknie wygląda jako kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czerwień bije z tej pracy. Uwielbiam maki i cieszę się, że przyszedł na nie czas. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt - efektowny :-) śliczna jest i baaaardzo energetyczna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do poprzednich komentarzy dodam tylko, że dziewuszka pięknie zdobi kartkę. Reszta jw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna. Te ażury zawsze mnie zachwycały. Wszystkie elementy tej pracy pięknie się komponują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu moja!!!!!! karteczka jest prześliczna, ale te kwiatuchy zachwycają mnie ogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka pięknie przyozdobiona makami.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna maczkowa kartka, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka! Szczególnie kwiatuszki są takie energiczne :)

    OdpowiedzUsuń