grubasek

niedziela, 31 maja 2020

I znowu warsztacik

Hejka!
Wczoraj wieczorem odbył się kolejny darmowy live prowadzonym tym razem przez szefowa świrów.

Uwielbiam to, że każdy może robić z tego, co ma, choć najfajniej- na zasadzie wyzwania- byłoby tworzenie  z tych samych materiałów swojej wersji.

Mnie niestety zabrakło fajnej dużej bazy,  na której mogłabym się pobawić szablonami i pastą.
Znalazłam bazę- szyszkę, której w sumie i tak nie widać, bo zakryły ją kwiatki.

Na szczęście miałam papier ryżowy z dziewczynkami z itd collection, dzięki którym mój projekt jest spójny z innymi stworzonymi podczas live'a.

Niestety reszta to wolna amerykanka- poszłam w shabby chic i wykorzystałam mintay'owe kwiatuszki.

Moja wersja prezentuje się tak



Zdradzę wam tajemnicę, że jest jeszcze trochę brokatu i szkła tłuczonego- praca delikatnie błyszczy:-D 

Pozdrawiam Was cieplutko!


15 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszło! Lubię takie klimaty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i stylowa praca, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatna , z klasa i wyważona, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się.bardzo delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Was , praca świetna, a podziwiam że umiecie tworzyć podczas live. Ja nie umiem i nie mam do tego warunków, komputer całkiem gdzie indziej niż moja pracownia:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu, praca jest przepiękna, wygląda zjawiskowo, no wow, po prostu wow! Pozdrawiam, miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie ekstra praca :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i delikatna ta zawieszka! Wyszła rewelacyjnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznotka, romantyczna, urocza i taka zalotna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca:) Musze koniecznie obejrzeć tego liva :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie odwrotnie - ramka spójna, a aniołka miałam, ale... zamieniłam na zdjęcie, bo lubię personalizowane projekty. :) Uwielbiam takie warsztaty, gdzie właśnie robię to samo co prowadząca, dlatego tak często robię te lajwy z opóźnieniem, bo kompletuję materiały. :) Będzie dryga ramka - w niebieskościach, a potem trzecia dla przyjaciółki. :)
    Ale mi się bardzo podoba Twoja szyszka! Zamówiłam podobną ramkę i spróbuję coś pokombinować z decoupage'em, nigdy nie pracowałam z papierami ryżowymi. :)

    OdpowiedzUsuń