grubasek

sobota, 9 maja 2020

Poszukiwanie konwalii...

Witajcie!

Nie mam ostatnio szczęścia do konwalii.....Kocham je! Ich zapach, piękne, delikatne kwiatuszki!
Mężul ma prikaz, aby kupić jak tylko spotka ...i doopcia.

A tu Ania wymyśliła jeszcze konwalie! Przeryłam wykrojniki- a gdzie tam! Zanurzyłam się w pudła ze stempalmi i......są! Konwaliowe wróżki!

Postawiłam na akwarele i...trochę żałuję- tusze i markery na tak maleńkie elementy byłyby lepsze!

Aniu, specjalnie dla Ciebie - takie cuś


Nawet motyla wpitoliłam ;-D, zielonego tez trochę jest .

Zabawa TUTAJ


Buziaki sobotnie!



23 komentarze:

  1. Piękne tło akwarelkowe, urocze wróżki :-) U mnie na 14 roślin kwitnie połowa, trochę słaby wynik. Ale może się doczekam kiedyś ładnego zagonka konwalii ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No prawie zapachniało konwaliami :) ślicznie, wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca. Wróżki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu jest cudnie, Stempelki rewelacja , a Ty jesteś mistrzem jeżeli chodzi o stempelki i kolorowanie. Piękna jest ta kartka . Dziękuję za udział w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDO!!! a ten wpitolony motyl poprawił mi humor;) buziaki
    ps, u nas zaczynają kwitnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magiczna kartka Ewuniu, wyszło ślicznie.:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna scenka Ci wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, urocza scenka z konwaliowymi wróżkami. Te białe gwiazdki na niebie tez przywodzą mi na myśl kuleczki konwalii.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszła ładna karteczka z fajnym tłem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kartka, nawet tymi akwarelami. Dałaś radę, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo niezwykła interpretacja :-) Super kartka, rewelacja :-) Bardzo, ale to bardzo mi się podoba :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczniusia ta kartusia!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałaś i wyczarowalaś!!! I jak cudnie ;) Uwielbiam konwalie !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyszło:) Stempelków masz chyba z tysiąc,zawsze coś cudnego wynajdziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i pomysłowo przygotowana kartka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. KONWALIE W NIEZAPOMINAJKACH!
    Piękny duet :)

    OdpowiedzUsuń