grubasek

sobota, 8 czerwca 2019

wyzwanie #6 +majowe podsumowanie

Nasze prace:

   Ula K.




  Małgosia Gosikowy zakątek




  Basia





  Au-une



   Ella





  Zacisze Lenki









  Małgosia X





   Raeszka









   Montownia/Tygrysia myszka









  Basia Pawlak





  kicikicitata







  Ania Iwańska








  Daga


   Danka M.











   Agatka Baran







  Zofiko







  Ewinka- Ewinkowe cięcie-gięcie




  hubka38

















Witajcie!

Czas na malutkie podsumowanie wyzwania majowego.
 Muszę przyznać, że pomysłowości Wam nie brakło!!! Oczekiwałam księżyców i słoneczek, a tu proszę...okazało się, że motyw baaardzo pojemny!

A oto nasza majowa  loża:

 4 członków

 4 członków

  5 członków

 6  członków

Brawa!

A oto nasze czerwcowe wyzwanie ;-D



Wesołej zabawy!

PS Jeśli ktoś ma pokolorowane elementy, których nie dojrzałam, to dajcie znać- zmienimy znaczki.

17 komentarzy:

  1. Fajny temat Ewuniu.:) Słodkiego, miłego życia...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy temat na czerwiec, powodzenia wszystkim artystom! :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak fajnie , lubię słodkości :-)
    Ewuniu moja sugestia .. unikaj na przyszłości podwójnych publikacji jednego dnia, tym bardziej jeżeli jeden z wpisów dotyczy zabawy kartkowej . Poluję na nowy temat od rana i prawie go przegapiłam .
    P.S. u mnie nie było kolorowania i raczej już nie będzie, nie wychodzi mi i psuje mi cały efekt kartki :-(
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystrzegam się podwójnej publikacji jednego dnia, ale...kaktuski do dziś:-D A banerek zaraz wędruje na pasek boczny:-D

      Usuń
    2. A u mnie odwrotnie - wyświetliło, że jest nowe wyzwanie, a jak weszłam, to błąd 404 i nie ma strony. :( Dopiero dziś mi się wyświetla, ale to sama weszłam na blog specjalnie sprawdzić, bo na pasku mi się nie wyświetliło.
      Nie wiem, co się dzieje ostatnio. :( Ale blogspot mnie niepokoi, odkąd mi skasował WSZYSTKIE podlinkowane blogi z bocznego paska. I nie oddał, przepadły, musiałam na nowo budować bazę, więc teraz się strasznie boję, że zrobi mi to znowu. Nie wiem, jak zapisać ten gadżet, żeby móc go automatycznie odtworzyć potem. :(

      Usuń
  4. Ewunia fajnie wyszło ale efekt taki wow to jednak pisaki alkoholowe....wiesz wtedy daje po oczach :)ty wiesz dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do poprzedniego tematu podeszłam tak jak oczekiwłaś ... hahahahah...

    OdpowiedzUsuń
  6. A... i czekam na Twój i Violi tag ze Spuchlinką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to zapowiada się... słodko:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale trudny temat! Nie mam pojęcia, jak go ugryźć, więc chyba chyba pójdę po linii najmniejszego oporu i po prostu pokoloruję jakiś stempelek. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, super temat. Chyba mi najbliższy hihi :).

    I w tym momencie uświadomiłaś mi Ewuś, że w poprzednim wyzwaniu nic nie pokolorowałam ... Nadrobię w tym miesiącu :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Nadrukowałam sobie ,,Słodkiego, miłego życia,, i ... na razie dwie kartki w minionym tygodniu zrobiłam :) Jedna totalnie przesłodzona.
    Jako że napisów mam więcej to i kartek tym razem będzie więcej ... trzecią właśnie słodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam tu przez przypadek i żałuję, że tak późno.
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)
    Bardzo ładna galeria prac i świetne wyzwania! W związku z nimi mam pytanka (nigdzie nie mogę znaleźć na nie odpowiedzi). Czy jeszcze można dołączyć do zabawy i czy trzeba brać udział w każdym wyzwaniu?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Agnieszko- miło Cię gościć! Do zabawy możesz dołączyć w każdej chwili- możesz dorobić prace na zaległe wyzwania, ale...nie musisz:-D Nie trzeba brać udziału w każdym wyzwaniu :-D U mnie to ma być 100% zabawa! Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Przesłodkie prace powstały! Dobrze że te słodkości nie idą w boczki :))

    OdpowiedzUsuń