grubasek

piątek, 28 czerwca 2019

A jednak wyjątkowa

Witajcie!
Popatrzcie na karteczkę, którą poskładałam przed chwilą


Dlaczego wyjątkowa? Ten stempelek pokolorowany jest przez mojego Hubisia:-D Kiedyś, sam z siebie przyszedł i zapytał, czy coś mi nie pokolorować, bo ma ze szkoły różne "kolorowanki". 
Ja zszokowana- oczywiście! Kolorował sam i z własnej woli ;-D

Dziś debiut "kolorowanki" na karteczce- dla mnie jest wyjątkowa!

Papierki papierowego potwora, stempelek agaterii a "kolorowanka" przywleczona:-D

Karteczka leci na zabawę- słodkości(mam zaległości ;-D)

Buziam cieplutko!

13 komentarzy:

  1. Brawo! Naprawdę piękna i wyjątkowa karteczka.
    A właśnie miałam pisać, że skarpetka gotowa ale Ty byłaś szybsza. Pozdrawiam ciepło i cieszę się, że się podoba mój kolejny uszytek.
    Teraz pora na kolejną tylko czekam na wytyczne Uli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Hubiś, naparwdę wyjątkowo sobie poradził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i radosna karteczka.:) Brawo dla Hubisia, brawo Wy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słodkości:-) Wiadomo po kim syn utalentowany plastycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, to naprawdę wyjątkowa kartka. Ma Hubiś talent (ciekawe po kim:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziecięce prace zawsze są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i wiadomo, że wyjątkowa;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, jest ona tak radosna i cudna, jestem oczarowany! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo!!! Moze pojdzie w ślady mamy !!!:)

    OdpowiedzUsuń